Tudor only!

:sunglasses:

26 likes

Blij met de BB41

9 likes

Geniet ervan! En nu doorsparen voor een Tudor band erbij… :wink:

Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel (voor)oordelen…

Hier bij mij in de buurt zouden velen een uitgesproken mening hebben over een korte broek/bermuda van jeansstof. Of je daar een tractor bij kreeg of dat je het jaar 1980 graag opnieuw wilt doen.

Ergo: doe en draag lekker wat je wilt, ondanks (of mss juist vanwege) al die types die overal wat van vinden.

:grin:

2 likes

Als het licht er vol opstaat is het een ramp. Echt een krassenmagneet. Maar zijn echt haarlijntjes.

1 like

Je woont " op stand " ? :roll_eyes:

1 like

Heb zelfde meening. Vorige week langsgeweest bij motorhome dealer, maakte mijn vriendin kleine opmerking dat ik nogal uit de toon viel ten opzichte van het ander volk die er rondliep met mijn afgetrapte allstars, goed gedragen jeans en een schreeuwerige vw t-shirt. Kreeg wel enkele vreemde blikken maar nou trek ik me daar net nougatballen van aan wat anderen denken…

1 like

Schande! VW? … had MINI op moeten staan. :wink:

MINI? Never! mini, ja! (klein detail :laughing: )
Maar ben evengoed VW- liefhebber, ondertussen al derde busje in mijn bezit en hebben nog een 66 kever staan :slight_smile:

2 likes

… groot verschil! Letterlijk. Ben evengoed wel blij met mijn F’je als dagelijks karretje hoor. :rofl: :joy:

1 like

Avondje foto’s kijken… :sunglasses:

11 likes

Ik vind die Tudor Submariners echt prachtig, ook door het verhaal er achter. Wat betaal je daar nu voor en zijn die nog in mooie staat te krijgen? Of heel lastig? En wanneer zijn de laatste verkocht? (Hoe oud dus…)

Dit dus :heart_eyes:

1 like

Of in een bejaardentehuis :rofl:

1 like

:joy::joy: dat zou wat zijn idd :grin:!

2 likes

Hahaha, laten we het daarop houden :grin:!

Cheers
:sunglasses:

2 likes

24 likes

Ja, mijn kast is n keer opengemaakt door n pannekoek. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Manufacture calibre mt5621. :sunglasses:

8 likes

Blijft een gaaf horloge, al weet ik niet hoe het staat op kleinere polsen. Mis je de verstelling op de band of valt dat mee?

Nog geen last van gehad, zit me als gegoten.

17,5cm pols

12 likes