Tudor only!

Mooi ! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

15 likes

Wellicht verder niet interessant maar zag dat bij Ace jewellers de P01 al in de prijslijst staat voor ā‚¬ 3730,-
Gaan er nog mensen passen? Of toch liever voor de GMT? Ik wil m wel eens passen als ik budget heb.
Moet zelf nog ff stug sparen voor mijn volgende aankoop en dan nog beslissenā€¦
Grand Seiko quartz nieuw of spring drive occassion, , een keuze uit de Tudor black bay heritige serie GMT ?, Omega seamaster 300 de vintage remake in 41 mm of een Panerai die steeds meer door mijn hoofd speelt.
Zoveel wensenā€¦

2 likes

Dat dus. Wat heeft Tudor de plank misgeslagen zeg met dat (on)dingā€¦

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

(En dat zeg ik ondanks een poging van de vriendelijke man achter Ace vorige maand om mij dat ding eens te komen bewonderen. Sorry, no hard feelings mochten @Captaingingerbeardd & co meelezen!)

Had op Youtube een filmpje gezien met een photoshop op een stalen band. Dat zag er goed uit.
Dan had het best een knaller kunnen zijn volgens mij.

Alleen een stalen band erop maakt het imho nog steeds een mishit:

  • erg lange lugs;
  • spuuglelijke ā€˜wasknijpersā€™/bumpers om spontaan draaien bezel te vermijden;
  • lelijke bandaanzetten.

Kortom: P01 = nope.

:sunglasses:

1 like

Eindelijk heerlijk 100x per dag op mā€™n horloge kijken zonder de tijd gezien te hebben. :grin:
Echt zoā€™n prachtige klok, die in het echt nog veel mooier is dan de fotoā€™s al deden vermoeden. Genieten! :star_struck::innocent:

15 likes

op klein polsje staat hij ook :ok_hand:

9 likes

zijn er ook leden die een LHD Pelagos hebben, zie een hoop fotoā€™s maar geen LHD, dit staat voor Left Hand Drive, deze is al bezet

7 likes

Ik moest je verhaal echt drie keer lezen voordat ik het snapte. Misschien voortaan een . gebruiken?

En als reactie; nee ik zie ze ook niet vaak. Ik vind het wel een gaver horloge dan de gewone Pelagos.

1 like

Je hebt gelijk. Zal beter formuleren, en inderdaad de LHD is stukken gaver enkel alleen om de kleurstelling en hoe hij er in zijn totaal uitziet. Zijn ook genummerd en dan maakt hem ook extra gaaf.

1 like

Thx :hugs:.
O echt? Ik wist niet dat ie genummerd was.

Zijn genummerd en enkel tot 9999, dit heeft te maken met de grote van de nummers. Wil je verder dan 10.000 dan zullen ze het moeten veranderen op de achterkant. Bij Tudor doen ze net of ze niets weten van het nr, ( maken geen collectorā€™s item ) en dit maakt het wel een beetje special.

1 like

17 likes

Ik heb er naar gekeken voordat ik de ā€˜normaleā€™ kocht, om de pols gehad en alles. Ik knapte af op het faux patina (vond het ā€˜too muchā€™) en de roulette datumschijf. Verder wel een prachtig horloge, uiteraard zou ik bijna zeggen! :wink:

//img.horlogeforum.nlE//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlā€™//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlL//img.horlogeforum.nlH//img.horlogeforum.nlD//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlh//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nl2//img.horlogeforum.nl8//img.horlogeforum.nl5//img.horlogeforum.nl0//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlE//img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlf//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nl,//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlh//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlI//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlf//img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlB//img.horlogeforum.nlB//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl

Ik weet het niet; het is allesbehalve mainstream, en ik snap dat er veel mensen zijn die het niets vinden. Toch zou ik het best een keertje om mijn pols willen zien om in het echt te kijken hoe het er uit ziet. :man_shrugging:

2 likes

Dat is inderdaad mooie prijs, net gekeken en is al verkocht.

Ieder zijn smaak, ik was in ieder geval verkocht en :heart_eyes:

1 like

Dat was me ook al opgevallen. Wat je in de etalage ziet liggen is geen reclame voor de rest van het gamma.
Ik vraag me af wie dat dan koopt.