Tudor only!

Jullie hebben hem natuurlijk al veel vaker gezien. Ikzelf had hem ook vaker middels foto’s hier op het forum en op het net zitten begluren, maar nu ik hem zelf in real life heb, kan ik er geen genoeg van krijgen! :slight_smile:

Bij de Rolex dealer gekocht (hadden in de shop alleen Rolex en Tudor in de verkoop) en eventjes zitten dubben tussen de BB36 en de OP36, maar was eigenlijk direct in love met deze BB36. Fantastisch klokkie. :hugs:

12 likes

Mooie aanwinst, de blauwe dial is ook top :ok_hand:

1 like

Straks met een kaal polsje de BB met verse service ophalen & dan door om de nieuwe aanwinst, de blauwe Pelagos op te halen… Ik kan slechtere dagen bedenken. :sunglasses:

De 79500 wil ik toch eerst nog eens gaan passen voordat ik doorpak.

4 likes

Lekker man!

1 like

Dank je wel! :relaxed:
De blauwe dia is idd ook heel mooi. Het verschil van effect die je krijgt in een donkere ruimte of vol in het licht is heel gaaf met de blauwe dial. Voor mijzelf was de vonk nog iets meer overgesprongen bij de klassieke tijdloze zwarte dial. :wink:

2 likes

Dat zijn de mooie dagen!
Met dit mooie weer, daarna gelijk even chillen op een terrasje met de Pelagos?

De Tudor GMT Pepsi heeft tegenwoordig ook gewoon een wachtlijst van een halfjaar bij S&C​:man_shrugging: Waar gaat het heen waar gaat het heen :smile:

Klopt idd, bij de desbetreffende Rolex-Tudor deal waar ik was meldde verkoper dat er op de Tudor GMT Pepsi zelfs bijna 1 jaar wachttijd zit… Appleliaanse praktijken lijken het wel bij Rolex en Tudor… en weet even niet bij welke merken nog meer. :crazy_face::smile:

Grappig dat ik net van een medewerker 3 tot 6 maanden te horen kreeg. Heb hem op basis daarvan maar ‘besteld’. Als het een jaar zou zijn dan koop ik hem wel ergens anders voor een kleine premium. Wacht het wel af.

Eigenlijk te mooi voor een zweterige pols…
Zacht poetsdoekje binnen handbereik!!!

4 likes

Volgende eerst (of beter) poetsen dan he!
Mooie klok! :+1:

1 like

Is ook een kanshebber voor mijn volgende horloge! Beetje een Explorer meets OP!

6 likes

Part one… #check

10 likes

Nou sta op de lijst voor een GMT. Mij benieuwen. Ik ga een half jaartje wachten…

Gaaf, mooi om naar uit te kijken! Als je hem dan uiterlijk voor de feestdagen binnen hebt! :wink:

Die blauwe Pelagos is :ok_hand:t2:

Hier een Archiefplaatje

8 likes

Die uit het blauwe gedeelte ?
Da’s mijn ex :rofl:

1 like

Prachtig! :star_struck:

Lol, jup!

Maar nu eerst de BB. :sunglasses:

9 likes

Ben benieuwd Erik.
Veel plezier!

1 like