Tudor only!

Toppert! Mooi man, alles er uit… alleen nog maar Tudor? :wink:
Veel draagplezier, de Pelagos is een van de fijnste duikers en met jouw BB en de North Wave heb je een supertrio. :ok_hand:

Nope, de rest is er gewoon nog.

Breitling & omega AT weg.

1 like

Heel mooi maar veuls te dik vind ik

Testje van de Crafter Blue op de BB.

Iemand ‘n gebruikte CB kopen? Wordt’ m niet voor mij…

5 likes

Hoppa. :sunglasses:

4 likes

Heb zelf de black bay verkocht om de pelagos aan te schaffen. Welke geniet jouw voorkeur? Zijn allebei trouwens toppers wat mij betreft.

BB als allrounder.

De Pelagos is voor mij echt 'n zomerhorloge. Licht, best aan de grote kant, knal kleur erop…
BB is voor mij het perfecte horloge, op alle fronten. :sunglasses:

2 likes

Was ook gek op de mijne, maar met die rode bezel vond ik hem toch wat minder makkelijk matchen. Dus de zwarte pelagos gekozen. Ook omdat ik toch benieuwd was naar het inhouse movement.

Inhouse movement is perfect, gangreserve is top. De hoogte is mij te. Voor een stalen horloge dan… Titanium is dan toch anders, minder zwaar, kantelt niet op de pols.

Ik vind de kleur rood perfect combineren, geen moeite mee. :sunglasses::+1:

De zwarte Pelagos zou mijn horloge dan weer niet zijn, omdat de hoogte onder een trui wat aan de hoge kant is. T shirt = zomer = kleurtje. Maar niet iedereen is zo. Pelagos is gewoon een topper.

3 likes

eindelijk iemand die ook een LHD bezit, 1 van mijn top 3 :ok_hand:

1 like

Ga nog van je houden, had er 5 , S&C vonden mij maar raar, heb wat weggedaan en wat anders verkocht, heb je ook alle Tudor jaar folders?

1 like

sinds wanneer heb je die NF

wat zijn de eerste 4 nr’s achterzijde, hoorde iemand een keer vertellen dat ze allemaal hetzelfde zijn. Hij kon aardig uit zijn nek …

1 like

IMG_7705

7 likes

Geen enkele. :sunglasses:

Euh, dit jaar…

Heb 2 originele Tudor catalogus voor jou, alleen verzendkosten betalen, staan alle tudor’s in die je hebt. Heb toen bij iedere tudor een boek gevraagd. Mooie foto’s en gegevens, laat maar weten

1 like

Hahaha…. Dat klinkt niet echt alsof je nog keuze hebt @ElChueco !!

:joy::joy:

2 likes

Die rooie van @ElChueco is een ‘oude’ ETA versie. Staat die in dezelfde catalogus? De Pelagos en de Noordelijke vlag staan gewoon in de huidige, even bij een AD naar binnen et voila. :slight_smile:

Ik verzamel zelf ook altijd de boekkies en andere rommel erbij. Voor de leuk. De kast ligt er inmiddels vol mee.

had ik gezien die ?? oude, heb ik ook gehad maar inmiddels verkocht en vrouwtje zegt nu , had ik nooit mogen doen. Hij mag ze rustig bij de dealer gaan halen. Woon in R’dam , ga dan naar S&C voor de catalogus en geloof mij, dat is een drama daar , zeker voor de duurdere merken en hoe ze je aankijken. Moest een engelse pam catalogus hebben , had enkel een duitse en wat een moeilijkheden om er 1tje te krijgen, ze zeggen bijna altijd even kijken voor U, komen terug en dan hebben ze er geen meer. Probeer nu als nodig naar andere AD te gaan.

1 like