Tudor only!

Ik heb -voor nu- geen enkele behoefte om bij een AD binnen te stappen.
Plus kost parkeren me nog meer dan de verzendkosten nu. Ik vind 't een prima idee van hem!

3 likes

Tudor BB36 ā€¦ het meest veelzijdige klokkieā€¦ Tuuudoorrr! :grin::innocent:

15 likes

ECHT WEL :heart_eyes::heart_eyes:

Helaas te groot voor mijn ranke polsjes. De Bronze vind ik erg mooi.

1 like

Waarvan 1 voor 3k (op MP)! Dat lijkt mij een meer dan nette prijs?!?

Nieuwe aanwinst beetje poetsen :heart_eyes:

Mooi profiel, maar nog een beetje op zoek het juiste bandje.

18 likes

Bij mij zit hij ook in een 4 piece collectieā€¦ en op de nominatie uit te mogen vliegen zodra het blauwe deel open gaat voor me :face_with_hand_over_mouth:

Mijn genummerde achterzijde begint overigens met 48ā€¦

1 like

Ja dat is zeker net.
Maar ik heb die bekeken en hij is enigszins bekrast op de band. Desalniettemin een goede prijs.

Overigens bood ik hem een maand geleden 3300,- en dat wees hij resoluut van de hand, hahahahahaha

Blijft heerlijk om te dragen.


12 likes

Jaa he, zitten ook heerlijk op de bank thuis voor de buis. Heb toevallig dezelfde kleur.

Gave Pelagos trouwens! :ok_hand:t3:

1 like

LOL. Band is overigens natuurlijk ook snel bekrast. Voor dit geld zou hij hem toch wel kwijt moeten raken dacht ik zo.

Ja zeker. En je ziet nu biedingen van 2500,- . Schandalig wat die mensen proberen.

Mijn Blackshield vandaag. Superlicht, niet alledaags horloge. Krijgt momenteel wel wat te weinig draagtijd. Zeker geen allemansvriend en zie je hier ook niet dikwijls voorbij komen. Dus fotootjeā€¦ :+1:

12 likes

Een vraag: komt Tudor ook door het jaar heen met nieuwe modellen? Of alleen met Basel(world)?

Tussentijds willen er wel eens kleurvarianten worden uitgebracht. Maar geheel nieuwe modellen of series niet.

2 likes

Ah thanks!
Afwachten dan maar op varianten van de BB58 :slight_smile:
De huidige is gaaf, maar ik twijfel of ik de rosĆ© wijzers en indexen voor langere tijd mooi blijf vindenā€¦?

2 likes

#Blackbay36 šŸ„°

13 likes

Ga maar vast in de rij staan voor kleurvarianten van de B58, je zult dan zeker niet de enige zijn :grin:!

Imo maken de rose gouden details dit model juist anders dan anders en ā€˜warmā€™ itt tal van andere duikers of zelfs zusjes uit de BB lijn.

4 likes

Ik blijf duimen voor een rode BB58, liefst zelfs zonder rivet band! :heart_eyes::heart:ļø

2 likes

10 likes