Tudor only!

Ja duh! In de juiste stand kun je de prijs zo moeilijk lezen… :sunglasses:

6 likes

Je vindt staal niks?

Nee, vind het qua draagcomfort en qua stijl tegen vallen, ben toch meer een leer/stof type :smile:

Archiefplaatje maar hopelijk binnenkort weer om de pols :+1:t2:

11 likes

in wat voor stand hij staat, ligt of hangt , de LHD blijft TOP :sunglasses: en proficiat dat je dit gezien hebt :clap:

Apart… :thinking:

‘‘TUDOR is humbled to contribute to the research on Duchenne muscular dystrophy for the 8th edition of @onlywatch_official . The Black Bay Ceramic One is unique in the TUDOR collection on many levels, from its ceramic case and all matte black look to its open back with sapphire crystal. #onlywatch2019 #TudorWatch’’

(Ik plaats een link naar Instagram, weet niet waarom er een afbeelding komt te staan.)

5 likes

Vandaag deze

10 likes

Vandaag de standaard Black Bay op staal met rode bezel om. Viel me eigenlijk reuze mee qua maat (ondanks mijn polsen van 16 cm). Hij valt erg mooi en direct om de pols, in plaats van de Speedmaster waar ik moeite heb met de endlinks.

1 like

Sorry hoor, maar zonder foto geloven we je niet! :rofl:

3 likes

:sunglasses: de BB58 vangt de zon

23 likes

Deze deed het weer goed vandaag :slight_smile:

13 likes

altijd mooi een Tudor, bijna alle Tudor’s :sunglasses:

Mochten er mensen een mooie leren band beschikbaar hebben die op een tudor black bay 41 mm past houd ik mij graag aanbevolen. Ik wil dit horloge afwisselen met een stalen en leren band.

Ik vind de BB toch aanzienlijk groter dragen dan de Speedy. Dit is de rede dat ik hem heb verkocht… mis hem nog steeds, dat dan weer wel😏

Haha, gepast*! Snap dat je het niet gelooft! :stuck_out_tongue: De endlinks vallen mooi smal naar beneden.

Klopt, ik ook. Punt is alleen de endlink die uitsteekt op de moderne banden. Op een oudere band zou hij beter staan op mijn pols, zie hieronder wat ik bedoel bij de bovenste schakel.

1 like

Ik was een klein beetje bang dat het formaat van de BB GMT mij niet zou passen, maar gelukkig wel. Bevalt me prima!

21 likes

Foto van deze week in Italie:

22 likes

Foto van vandaag in Nederland… :wink:

Kruispost!

14 likes

Nice, op de originele rubber strap doet 'ie het super! Maakt er echt een leuk(er) horloge van!

Het enige jammere is, dat bij mij de Keepers 'n tikje irriteren… Bij jou?

17 likes