Tudor only!

Als merken niet geleverd worden, worden ze niet geleverd. Kan een AD geen drol aan doen. Dat geldt voor Tudor net zo zeer als voor Rolex, Omega of welke merk dan ook. Als de vraag groter is als de productie, moet je geduld hebben. Niets bijzonders.

Maar ûh, de 58 en GMT lagen een week terug gewoon bij Gassan in de vitrine. Dus hoezo wachtrij? Ik ken hem niet :thinking: …grootste probleem is dat iedereen elkaar aan het gekmaken is. Waarom? Schaarste creëert een hogere prijs ‘in de handel’ en dat is lekker!

Gassan heb ik geen weet van eerlijk gezegd, S&C hanteert een wachtlijst. Op de GMT zelfs een half jaar.

1 like

Goed om te horen dat het met Tudor ook die kant op gaat. Lekker voor de waardeontwikkeling! Tijd om er een paar in de kluis te gaan leggen, … :rofl: :joy:

Klopt ! niet alleen bij Gassan en Schaap & Citroen. Ik heb hetzelfde ondervonden bij Ace. Ace is een prima zaak overigens ! Erg goede ervaringen mee. Ook bij Ace inmiddels een wachtlijst terwijl deze vorig jaar nog uit voorraad leverbaar waren. Tudor gaat gewoonweg minder uitleveren klaarblijkelijk terwijl de vraag wel toeneemt.

Bye the way… Gassan doet niet meer aan wachtlijsten. Gewoon binnenlopen of bellen zeggen ze… Alsof ik niets anders te doen heb ? :joy:

3 likes

Waar kun je de servicekosten vinden van tudor? De black bay ETA, ben wel benieuwd.

Bij de AD (even bellen of langsgaan). Hier in ieder geval niet … :wink:

1 like

16 likes

Nice! :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig!

1 like

Wat ben ik toch blij met deze :blush:

De blauwe wijzerplaat verandert ieder moment weer van kleur, van fel lichtblauw tot bijna zwart, en de eenvoud van de wijzerplaat is fantastisch! Op staal draagt ie iets groter maar nu op de donkerblauwe MN iets kleiner en wat mij betreft perfect :slight_smile:

15 likes

En

Wat dealtjes op leuke tudors bij mn plaatselijke dealert in de UK.

3 likes

Die chrono is tof

Nog geen P1’s in het wild?

Ik ontvang graag ook een waarschuwing vooraf. Dank u.

4 likes

19 likes

Heb sterk zitten twijfelen om hem te kopen alleen lijkt mij geen goede impuls aankoop zo…

The Black Rose, so cool! :star_struck::+1:

1 like

De befaamde uitschuiver, clasp open en weer netjes in het midden positioneren. Ken het euvel :joy:

1 like

Waarom kan ik geen foto uploaden?!?

Dat lukte je vanmiddag wel toch?

Het lukt me nog steeds niet. Heb van alles geprobeerd.
Snap er niks van