Tudor only!

Zit erg fijn! Ik begrijp best wel dat dit een van de toppers is bij Tudor.

17 likes

Haha nee. Hoewel ik die vraag logischerwijs wel vaker krijg.

Dejodoman is mijn bijnaam. Dit stamt nog uit mijn middelbare school tijd. Het schijnt dat ik toen liep zonder mijn armen te bewegen en dus enigzins leek op een waggelende eend. De vergelijking met Jodocus kwak werd snel genaamd en voila, mijn bijnaam (die ik inmiddels met trots draag) werd geboren.

2 likes

Schijnbaar wordt de s&g chrono inmiddels ook uitgeleverd. Heeft iemand deze al in het wild in NLD gezien?

4 likes

Ik ben geen koning, edoch vind ik dit een laag bedrag voor een unpolished Tudor Sub.

1 like

De 36mm zijn niet zo “hoog” geprijsd dus zou wel kunnen kloppen.

1 like

op bund strap hebben we er laatst 1 verkocht

Hoe vond je hem in real life? Op plaatjes vind ik hem schitterend😍

Dit is wel de 36mm i.p.v. 40 mm versie. Dat verklaart de lagere prijs

1 like

Die bund strap was geweldig. Heel prettig om te dragen en qua afmetingen was ie ook top. Alleen wel redelijk aan de prijs :slight_smile: (maar je krijgt er ook veel voor terug :slight_smile:

1 like

Wat is de retail prijs? En voor de bracelet versie?
:see_no_evil:

1 like

Ik vind die tudor 36mm sub wel lekker eerlijk gezegd. 41 black bay is groot.

1 like

6440 voor stgd band, 5300 op bund of textiel bandje

2 likes

17 likes

Heel Nice, maar erg aan de prijs inderdaad.
Ik ben nog heel erg tevreden met

13 likes

Snap ik :wink:

Ik vind die ‘58 perfect man


2 likes

Vind het ook veel te duur, niettegenstaande het in-house-uurwerk en de algehele kwaliteit van tudor horloges. Prijs vind ik niet die holle laag goud op de band rechtvaardigen, volgens mij is niks solide goud, of toch wel de kroon bv?

2 likes

Is het B01 uurwerk van Breitling trouwens :). Ze zijn gold capped, houdt in dat er een klein stukje staal in zit voor duurzaamheid en dat de rest omwikkeld is met goud (jip en janneke taal). En of je dat de meerprijs waard vind is iets wat je zelf moet overwegen. Ik vind de normale BB Chrono wel gaver, maar deze heeft ook wel iets. :slight_smile:

1 like

18 likes

Fijn weekend allen

16 likes

Met de dag blijer met deze aanwinst,

18 likes