Tudor only!

Nu om de pols, fantastisch! :heart_eyes:

26 likes

Mooi horloge. Maar i.p.v. de gmt…?

2 likes

Yup. Beetje vintage of klassieke uitstraling en hedendaagse kwaliteit. :ok_hand:t2:

Dat zeker. Maar ten opzichte van je GMT voelt het toch een stap terug. Ook qua diversiteit (bezel/oyster/jubilee)

1 like

Nope … dat is puur merkbeleving.

3 likes

Iemand hier die weet of een 62510H Rolex jubilee past op een Tudor 76200?

Ik heb 2 Rolex’n omgehad van de week. Zou ik die willen ruilen tegen mijn Tudors?

Nee.

Helemaal eens dus. :+1:

1 like

Helemaal mee eens.

Zou mijn Tudor Pelagos niet eens willen inruilen voor een Sub😱

Ik vind de snowflake hands super mooi. Niet iedereen kent het merk wat ik persoonlijk prettig vind en je kan een verhaal vertellen als ze vragen wat je om hebt. Verder zie je ze niet vaak.

Zeg nou zelf, dit is toch top:

17 likes

Church :raised_hands:t2:

1 like

Op naar nr 4?

30 likes

Lopend in de zonneschijn met de BB41

10 likes

16 likes

19 likes

Mooi!!

Band past er ook echt goed bij.

1 like

38 likes

Nice. :ok_hand:

7 likes

Mooie collectie zo Erik! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Als nummer 4 een mooi vintage Tudor Submariner erbij ? :relaxed:

2 likes

Heeft wel de voorkeur. Maar ik vraag me af of ik daar wel de waarde aan af zie. Boven de 3k toch wat moeite mee.

2 likes

Dit is inderdaad top! :ok_hand::sunglasses: En je hebt ook gelijk in wat je zegt. Ik liep afgelopen vrijdag bij ons de juwelier binnen met mijn dochter om een ring voor haar te kopen. Het eerste wat die man zei was: “Wat heeft u een mooi horloge om, een Tudor?!” Ik had mijn Tudor Black Bay Red om…Hij verkoopt dat segment niet, maar net eronder en hij vond hem prachtig. Heerlijke momenten zijn dat. :blush:

4 likes

Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. :thinking: Ik zag vandaag een BB36 voorbij komen in een andere post. Ook een topper van een klokje vind ik. :slightly_smiling_face:

1 like