Tudor only!

Klopt, een blauwe 79500 staat hoog op het lijstje als ‘dress’. :ok_hand::+1:

1 like

Eerste keer ooit dat ik een rubberen band passend en knap ogend vind

Dat is toch niet erg, had er 5 , nu nog maar 2 en nu berg spijt :sunglasses:

Congrats ! Erg mooi. Ik draag ‘m ook met plezier.

17 likes

Liefhebbers.
Wellicht kunnen jullie helpen. Pas geleden een Black Bay 41 aangeschaft, toffe klok. Nu twijfel ik of ik de nato band van Tudor zelf er nog bij ga aanschaffen, kosten 165euro.

Best een hoop geld voor een stukje stof maar heeft één van jullie ervaringen met deze band?

Ben benieuwd!

Iemand de P01 al aangeschaft? Nieuw te koop bij sheep & lemon voor 3730 euro inmiddels maar ik wacht even totdat hij grijs wordt aangeboden.

2 likes

Smile you’re on camera

9 likes

Daar wordt hij niet goedkoper van als je het mij vraagt.

De vraag naar de P01 is niet zo groot en de S&G chrono heb ik ook al onder list grijs gezien.
Wachten tot hij grijs aangeboden wordt zou voor dit model dus best gewoon slim kunnen zijn.

Tudor gaat als een komeet. Ik geloof dat het voor vele wordt gezien als een goed alternatief van Rolex met hun gigantische fratsen. Vandaar ook wachtlijsten voor BB GMT en BB58 op staal? Ik bezit de kennis niet, gewoon een gedachte.

De gmt en 58 zijn veel gevraagd.
De p01 werd niet bepaald positief ontvangen na Baselworld dus er op gokken dat dit model grijs op de markt komt is niet zo’n hele gekke.
Is geen garantie maar wel aannemelijk…

1 like

De Tudor Pelagos is grijs ook te krijgen voor zo’n 3000 nieuw met adviesprijs 4200 dus ik ben heel benieuwd. Mss moet ik die maar gewoon snel binnenhalen voordat deze ook gaan stijgen.

1 like

Daar lijkt het wel op! Titanium hè … :rofl: :joy:

10 likes

De mijne ligt in de la & blijft daar.:grimacing:

Ik heb de band er los bijgekocht, zit fantastisch, geen spijt van.

1 like

Mooi. Héél mooi.
Maar een hockey puck op de pols

1 like

:rofl: …tja, het is bepaald geen dönnert. Maar zo op de foto lijkt het wel een tikje overdreven. Mijn pols is 17,5 en het past eigenlijk allemaal prima [vind ik] en voelt helemaal niet ‘topzwaar’’ aan ofzo.

1 like

Zeer fraai.
Ik mag mij ook gelukkig prijzen want ook ik ga toetreden tot de T. E. danwel de Tudor Elite. :smile:
Maar ik moet eerst wachten totdat ie binnen is, en dat kan nog max 5 maanden duren…
Pfffff moederrrrr :tired_face:

2 likes

Zo mooi in z’n eenvoud :slight_smile:

15 likes

Wolken, grauw, regen, nat, tijd voor een duiker

8 likes