Tudor only!

Blijft echt een mooi horloge, twijfel nog of ik voor deze ga doorsparen of speedmaster…

Gewoon even naar Maastricht… alles ruimschoots op voorraad, passen geen probleem!

1 like

Ik was even passen, maar nog niet gekocht :blush:

1 like

Ja, goeie, ‘ff’ vanuit Twente naar Zuid-Limburg voor @Alletijd :blue_car:… En hoe zit het daar met korting, bespreekbaar op grond van jouw ervaring aldaar?

Kijk, als de centen er zijn én er zijn meerdere pasmodellen, dan wil ik best een ritje maken. Lees al vaak dat de 41 mm modellen een flinke dikte hebben. Dat zou nog wel eens een struikelblok kunnen worden. Dan blijft de 58 over. Die is dan weer 39mm. Heb de breedte van mijn pols pas gemeten, 58,3 mm en 19 cm omtrek.
Heb het idee dat de 58 voor mijn gevoel dan weer te " iel " zou kunnen zijn? De lug to lug is natuurlijk ook belangrijk voor het aanzicht op de pols.
Eerst de cash, dan maar eens passen en beslissen.

3 likes

Met zo’n polsmaat gaat het met de 41mm Black Bays helemaal goed komen. Dikte valt reuze mee, en al helemaal bij de ETA versies (die nog steeds prima verkrijgbaar zijn ondanks dat zij al enkele jaren uit productie zijn). Ik zou zeggen, nog even doorsparen en met de extra cash er gewoon een mooi lang (horloge)weekend van maken!

:sunglasses:

2 likes

Grand Canyon USA :sunglasses:

14 likes

Ik heb zowel de 58 Als de GMT. Ik vind ze heerlijk om af te wisselen. Mijn polsmaat is 17,5 cm. En inderdaad, de GMT heeft dezelfde maat als de normale BB 41. En dat is dik ja. Toch vind ik hem mij prima staan.

Ik woon in Zandvoort en kan misschien een keer richting Utrecht of Amsterdam komen zodat je beiden kunt passen.

Laat in een pb maar weten of je dit wilt.:+1:

8 likes

Hi,

Ik heb precies dezelfde ‘omstandigheden’ - pols van 17.5cm en zowel de BB58 als de GMT. Ondanks dat ik nog wel eens loop te miepen over de afmeting van de GMT draag ik 'm bijna dagelijks :slight_smile: Mooie Combo!

groet, Vincent

2 likes

Bedankt voor je aanbod Robin ! :ok_hand:
Je bent de derde Tudor eigenaar waarvan ik een uitnodiging krijg! :grinning:
Ligt vast aan de merk-eigenaar combi hier! :yum:

3 likes

Ik heb 17.5cm polsen en draag de BB41 zoals paar foto’s hierboven gepost. Met jouw 19cm polsen gaat dat geen enkel probleem zijn!

1 like

Komt er net een binnen in het blauwe gedeelte

1 like

Ja, koekoek.

2 likes

Afgelopen weekend bij Schaap & Citroen geweest in Maastricht. In eerste instantie ging ik voor de BB58. Echter vond ik deze toch net te fragiel voor mijn pols en postuur, toen de keuze gemaakt om voor de 41mm te gaan.

M’n eerste echte klokje. Erg blij mee!

37 likes

Gefeliciteerd met je eerste ‘echte’ horloge (zo heet dat :wink:)! En welkom bij de groep Tudor liefhebbers :+1:.

:sunglasses:

3 likes

Ouwe rammelbak

1 like

Schitterend horloge, dat blauw is :ok_hand:t2:

Schittered :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Erg mooi! Ik overweeg ook om een Tudor aan te gaan schaffen, mag ik vragen wat je overweging was om naar Schaap & Citoen te gaan? De North Flag die ik op het oog heb is bij Chrono24 een stuk voordeliger. Aan de andere kant, bij de juwelier loop je met je aanwinst de deur uit, ben je er zeker van dat er niks fake is en zit het horloge passend om je pols.