Tudor only!

dat klopt, omdat hij heel erg lijkt op de door Han getoonde faded bezel Tudor.

1 like

Dank je, gebruikt gekocht origineel geleverd door S&C :blush:

1 like

Nice. Geniet ervan!

In mijn ogen is 12.5k een 5513. Dus ik leg het er niet voor neer, maar het is een heerlijke blast from the past.

1 like

Deze is gewoon gaaf Han.
12k lijkt me prima, beter dan een Batman voor 14.

Maar die kast lijkt me wel flink gepolijst… Dat is dan wel weer zonde.

Anderzijds, als dit niet zo was geweest had je in je handjes mogen knijpen voor 12k.

2 likes

Oefff…. een 5513. Tja, baas boven baas hè. Uiteindelijk blijft Tudor het kleine broertje/zusje van :wink: … Voor zulke stevige bedragen zou ik eerder naar een gouwe ouwe Day-Date uitkijken of een lucky 1680… Maar we zitten hier in het Tudor draadje hè :sunglasses:

1 like

Mooi !!!
Bb

1 like

Leuk ding, alleen erg dik. Valt wel mooi door de korte lugs en mooi passende endlinks, zelfs op mijn smalle polsen.

11 likes

Is dit bij Filipucci?

Nope, bij Ace & Dik. Niet te koop… :wink:

Cross-post:

13 likes

De 7928 is de afgelopen jaren met de 5513 meegestegen in prijs. Die prijs komt door de riveted band die eraan zit.

Meertz heeft er op dit moment twee in de aanbieding; een uit 1965 met slecht tritium, gilt minute track en een gepolijste kast zonder stalen band voor 11.5K en een exemplaar uit 1963 met een gilt wijzerplaat en riveted band met een poa… In dat licht is de prijs van Hodinkee nog niet eens zo verkeerd.

Hier een plaatje van mijn 7928 uit 1964; ongepolijst, gilt minutetrack en alle tritium uurmarkeringen nog intact. :sunglasses: Later -via het forum- nog een gevouwen Oyster bij kunnen kopen uit dezelfde periode maar heb ik nu geen plaatje van.

26 likes

Bijzonder fraai :ok_hand: ! En die bezel inlay, zou die ook al meer dan 50 jaar oud zijn? Moeilijk voor te stellen… Beauty verder!

1 like

Ze hadden wel een metaalbewerker even de endlinks enigszins passend mogen laten maken voor dat geld :smiley:.

9 likes

Damnnnnn sonn. Heel tof, vooral dat de kast in 50+ jaar niet één keer aan is geraakt.

Ja die is hier binnen, maar ik zou een plexi Sub ernaast geen schande vinden :drooling_face:.

3 likes

WOTD BB 41

9 likes

9 likes

S&C Den Bosch heeft nog een BB58 liggen :sunglasses:

Ik zie het prijskaartje nog :wink:
Hier mijn blauwe variant zonder prijskaartje :stuck_out_tongue:

12 likes

Koopavond daar??!! Run!!

:grin: