Tudor only!

Hi,

Standaard heeft een AD deze modellen niet om enkel te passen: je past een model dat je ook kunt kopen. Dus niet kunnen kopen is in deze dan ook niet kunnen passen…

Groet, Vincent

1 like

Antwoord is nee. En er zijn inderdaad wachtlijsten voor BB58 en GMT. Ikzelf sta er al een paar maanden op.

Edit; Als je bij sommige AD’s besteld moet je een aanbetaling doen. Bestellen om alleen te passen zit er niet meer in.

1 like

Heb nog nooit een GMT gepast, laat staan gezien in real life. Wel een BB41 met rode bezel. Neem aan dat als ik een aanbetaling doet en hij niet bevalt je die terug krijgt en het horloge naar een volgende wachtende kan?
Verwacht dan tzt wel te slagen hoor, heb de zwarte BB 41mm (zwarte bezel met rode pip en stalen kast) de 58 of de GMT in gedachten.

Lijkt me dat je dan dat geld terugkrijgt maar ik zou geen aanbetaling doen hoor, ze zoeken het maar uit.

1 like

Probeer mijn kans tzt wel te grijpen!
Heb al een lief aanbod van een forumlid om bij hem te passen! :ok_hand:

Ik weet niet uit welke omgeving je komt, maar in Antwerpen lagen ze bij diverse juweliers gewoon in de vitrine (enkele weken geleden).

1 like

Twente. Maar een stuk rijden als ze er zeker liggen is geen probleem. Moet nog ff doorsparen hoor! Meld me tzt wel weer hier. :smiley:

De BB58

16 likes

Ik heb gisteren de bracelet van mijn BB41 verwisselt voor een leren bandje. Tot mijn schrik schoot de pushpin uit elkaar. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar ik had meer kwaliteit verwacht.
Ben ik naïef ?

En een plaatje er bij, nog op staal, omdat het kan. Niet omdat het wat toevoegt.

4 likes

Het klinkt alsof je er stress/paniek van kreeg… Tis maar een pushpin he… Dus zou er niet te zwaar aan tillen. Het is niet fijn als het gebeurt maar ja, gebruikte je het juiste tooltje wel, niet te veel kracht gezet, gaat het om een OEM pushpin etc etc.

Zolang je horloge en de lugs nog intact zijn: je bent een ervaring rijker en verder snel vergeten.

:sunglasses:

2 likes

Niet in paniek, maar wel verbaasd.
Ik weet niet zeker of het een origineel exemplaar was. Ik vermoed het wel.

Het is maar een pushpin, maar als het om de een of andere reden op een ander moment gebeurt kan je horloge naar kletteren met alle gevolgen van dien.

Ik heb gewoon rustig met een Bergeon 6767F de pushpin verwijderd en een deel vloog door de kamer.
Ik had gelukkig de juiste maat op voorraad. Dus hij zit nu op leer.

1 like

Allright. Pushpin springt pas uit elkaar als tegendruk wegvalt en -kennelijk- het busje te wijd is voor de pin met daarachter het veertje. Zomaar uit elkaar vallen: dat gebeurt niet zo gauw… overigens is het advies van Tudor af-fabriek/af-AD: bandenwissel door AD of service center laten doen en niet zelf proberen. Jij hebt op pijnlijke wijze ervaren waarom dat het beleid is :thinking:

1 like

Grapjassen bij Tudor. :frowning:

1 like

Blij met mijn NA :heart_eyes:

19 likes

Dikke lul drie bier met je $14.000 vraagprijs Hodinkee, maar Godsamme. Hij is wel om op te peuzelen.

13 likes

Deze heeft duidelijk model gelegen voor hun Divers 65 limited edition 🥴

2 likes

En terecht: fraaie 79220N die je daar op de kop hebt getikt :ok_hand: !

Heb je hem bij AD/grijs gekocht of is het een occasion?

Enjoy it :sunglasses:

Kudo’s voor de fotografie skills. Als ik zo’n “casual” pocket shot zou nemen, zou die klok eruit zien als een stuk oud ijzer.

6 likes

I don’t get it…? Heb je het over Oris wellicht?

Damn’ wat een beauty! Jammer van de pip maar die faded/ghost bezel in combinatie met die wijzerplaat… Het kwijl loopt me uit de mond :yum::yum::yum: . Eigenlijk is die 12,5k euro zo gek nog niet… toch?

1 like