Krijg door jouw foto zin de mijne te dragen weer. Heb jij toevallig een foto van de binnenkant van de band? Bij een klein gedeelte van de sluiting aan de binnenkant van de band van mijn black bay is het staal bij mij, zo lijkt, ruwer aangetast en qua kleur donker geworden, mogelijk hebben anderen dat ook bij die band?
Jup, zelfde hier.
Ik heb ook een 17.5 cm pols en vindt de Pelagos top staan! Afgelopen 2 jaar bijna dagelijks gedragen.
Al eens gepast?
Ja. Wel leuk voor even, maar was overtuigd dat de grote me snel tegen zou gaan staan. Zeker omdat ik ook de Black Bay Black heb gehad ⊠ging ook weg na 3 maanden, te groot voor me.
Op een of andere manier draagt de pelagos fijner dan de BB. Vandaag allebei geprobeerd, en mijn 17cm pols kon de pelagos beter hebben. Wellicht omdat ie wat langer en minder dik is dan de BB. De BB was me te kort en dik. Daardoor het gevoel dat ie vervelend om de pols hing.
Tudor BB Bronze helaas ook definitief afgevallen voor me. Dat model is echt te groot. Brons is wel erg gaafâŠ
Jammer dat Tudor niet een echte submariner format heeft wbt. dameter en dikte.
Zit het niet ook in de vorm van je pols? Ik heb ook 17,5 en mijn pols is daarnaast vrij plat. Grote horloges, zoals de Sinn UX en MĂŒhle GlashĂŒtte Seebatallion kan ik daardoor prima hebben.
Die zijn volgens mij vergelijkbaar met de Pelagos.
Heb geen hele brede polsen. Maar de pelagos lijkt zn gewicht beter te verdelen. Heb wel ontdekt dat 42mm echt een keiharde max is voor me.
Grappig. Mijn vakantie beater voelt hetzelfde als een BB. Net iets te bulky
BB58 lijkt qua formaat op de klassieke submariners
Pelagos is Titanium, dus lichter.
Formaat zelfde als n inhouse BB.
Eta BB draagt kleiner, maar is zwaarder.
Dat wist ik⊠maar zorgt echt dat die pelagos beter draagt dan een BB. De hoogte irriteerde me ook minder, hoewel dat echt maar een klein beetje scheelt. Veel langere lug-to-lug lijkt ook wel. Lang en âdunâ, versus klein en dik met de BB.
Rolex submariner zit alleen nog veel fijner om de pols dan beide.
Als ik dit zo allemaal bekijk, is het denk ik toch zover dat ik mân Superocean 44 ga verkopen. Er moet nu toch maar een Black Bay Heritage komen.
Wauw! Goeie combi!
Fraai. En op een blauwe MN band zo te zien? Geslaagde combi !
Even iets totaal anders hÚ, misschien weet iemand dat. Ik spaar voor een Tudor, althans, dat zit nu in mijn kop, nu schijnen er wachtlijsten te zijn voor bv. De 58 en GMT. (Domme) Vraag: heeft dan bv. Ace of Schaap Citroen wel altijd één pasmodel ofzo staan? Of echt helemaal niks? Moet nl. best wel reizen om bij een AD te kunnen komen en kan niet makkelijk zomaar even binnenstappen om te kijken wat er is.
Had dit vannacht al in t Domme horlogevragentopic geplaatst maar krijg daar geen reactie, daarom probeer ik t hier.