Tudor only!

10 likes

Je bent niet de enige. Ik heb me heel erg moeten bedwingen om het exemplaar welke in het blauwe deel stond voor een vriendelijke prijs niet te kopen. Het is gelukt omdat ik weet dat m.n. de L2L toch te groot is.

Dit lijkt mij opzich wel een mooie deal? Of klopt hier iets niet?

1 like

Clasp klopt volgens mij niet (had Rolex moeten zijn bij dit model. En de pip lijkt me te wit.
Zou overigens nog steeds een (hele)nette prijs zijn als dat het enige is.
Overigens weet ik het niet vwb ongepolijst.
Bevels / chamfers lijken me wat breed. Wellicht (heel netjes) toch gewoon gepolijst.

We zijn vijf jaar te laat met deze aanschaffen. Prachtige modellen en bezelkleuren hebben de tudor subs.

Toch ook hier nog maar even mijn Tudor showen. Ditmaal met mijn nieuwe strap van Ko. Vind hem persoonlijk geweldig staan :smile:

13 likes

Dial is beschadigd tussen 11 en 1 uur. Probeer maar eens een andere correcte dial te vinden voor een fatsoenlijke prijs :grimacing:

1 like

Zo de BB58 weer eens … :smiley:

18 likes

Past keurig in verhouding om je pols

Mooie foto! Ik wil deze erg graag, maar oversized voor me gevoel op een ruim 17cm pols. 50mm lug to lug is echt teveel. Jammer … :cry:

1 like

Mijn pols is 17,5 … ik vind hem oké. Maar dat heeft denk ik ook met smaak te maken. Ik zou zelf bijvoorbeeld geen horloge van < 40mm dragen.

3 likes

Klopt, ik heb een vergelijkbare pols en de vreselijk mooie Pelagos (2-liner) daarom weggedaan…

1 like

16 likes

Toffe foto :slight_smile:

1 like

Van dat horloge zie ik graag meer foto’s

1 like

Staan er al een hoop hierboven :upside_down_face:
Maar eentje extra kan altijd :+1:

32 likes

36mm? Heb je ook een wristshot? Pff lekker (zal ik vast vaker gevraagd en gezegd hebben dan, als het eerder is gepost)

1 like

40mm :sunglasses:

22 likes

Dan ga ik ook nog even patsen,

17 likes

16 likes