Tudor only!

Zolang het horloge er nog is mag je hem altijd even vrijblijvend passen hoor.

Ik benoem niet voor niets dat het een top 3 horloge voor mij is. Ik vind hem persoonlijk geweldig. Met de aankoop van de sub is het potje leeg. Dit is ook de enige reden waarom-ie weg moet.

1 like

Dank! Maar ben helaas ook ff leeg na datejust tijdje terug. Of eigenlijk pas op de plaat van vrouwlief. :joy::joy:

Haha je hoeft ook niet te kopen, alleen om te proberen :sunglasses:

2 likes

Welke regio woon je?

Surrogaat Rolex, hoor ik net!

11 likes

Laat ze dat denken, wij weten wel beter :grinning: :+1:t2:

2 likes

Liever 3 Tudors om de pols dan 1 Rolex in z’n dromen. :sunglasses::+1:

4 likes

Zo is het, …en wat voor een. Bepaald geen alledaagse sub of dweller, maar een horloge met een eigen smoel maar toch een sterke verwantschap met het zusje van hetzelfde adres. :wink:

10 likes

Vind de Pelagos veel mooier dan een Sub, en origineler!

Hier mijne weer eens :blush:

13 likes

Ik heb het genoegen genoten met beide meermaals op de pols kennis te mogen maken en ben het met je eens. Sub (of Dweller) vind ik trouwens ook super, maar de Pelagos vind ik net even wat frisser! Minder mainstream.

Over fris gesproken, de jouwes mag er ook zijn, prachtig! :star_struck:

Alleen dat stoffen bandje… oef. Da’s niet mijn smaak. :innocent:

2 likes

Ik heb staal geprobeerd maar kan er niet aan wennen, is niet mijn ding. Sowieso met dit warme weer en uitzetten van m’n pols vond ik het oncomfortabel, en m’n vriendin vind leer of MN strap veel mooier en meer bij mij passen.

Staal staat deze ook goed hoor, op foto’s vind ik het nog steeds heel mooi. Hier een foto van toen ik de BB41 net had, dus nog op staal:

10 likes

Daar bof je mee! Ik heb (nog) geen vriendin die van leer houdt :wink: …ik ben zelf altijd best wel snel uitgekeken op stoffen, rubberen of leren bandjes. Een bij de kast passende band van staal, of in mijn geval titanium, is meer mijn ding. Tja.

Best wel fijn dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Dat zou saai zijn en dan zou @Fate_Amenable_To_Change ook niks meer te klagen hebben. :sunglasses:

1 like

:laughing:

Vandaag deze weer om de pols.
Bijna twee jaar in mijn bezit en verveeld nog steeds niet.

9 likes

Je moet even wachten op antwoord.

Fattyboomboom

Gelukkig werd de post in kwestie gewoon 1 op 1 gekopieerd zodat wij er nog van kunnen genieten. :sunglasses:

5 likes

:star_struck:

Om in de woorden van @RLC te spreken: Tudor Pelagos 25600TN / MT5612 uurwerk. :wink:

14 likes

Ik wacht nog steeds op een 40mm Pelagos

3 likes

Wie weet! De ouwe subs waren ook 40.

Deze Pelagos bevalt mij prima met zijn 42mm, maar dat is een kwestie van smaak. Ik draag zelf de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar sportieve stalen horloges van > 40mm en dat bevalt me goed. Boven de 43 doe ik trouwens ook niet meer mee. Een ā€˜dikke duiker’ als deze mag wat mij betreft best gezien worden. Vind de BB58 bijvoorbeeld te klein voor een duikhorloge, maar goed we duiken er niet mee … :wink:

Op een ranke damespols vind ik 40 en kleiner trouwens wel heel erg mooi! :sunglasses:

2 likes

//img.horlogeforum.nlH//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlR//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlx//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl,//img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlz//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlT//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl

3 likes

Ik zeg doen!

7 likes