Mooie foto’s man
Heerlijk horloge, de strap zou ik niet doen, maar kwestie van smaak. Leer of staal voor mij.
Jawel…heb geen Nato allergie dus ff proberen
Net mooi zo:grinning: Duiker op leer is not done in my opinion. Zo zie je ieder zijn eigen smaak.
Blijf er van genieten
Goede verhalen gehoord over de Leuvense George. Zijn er meer positieve ervaringen??
Ben sinds korte tijd enorm geïnteresseerd geraakt in Tudor als merk. Dit o.a door de historie, hoogstaande afwerking en enthousiasme van mede forumleden en kenners. Heb dan ook met plezier de afgelopen week de meer dan 5000 posts in deze thread doorgelezen . Ik ben in het bijzonder erg gecharmeerd geraakt van de Hermitage Ranger, sterker nog, ik denk dat dit mijn volgende aanschaf wordt! De eenvoud, ingetogen schoonheid en ‘terugblik’ naar het verleden in combinatie met de kwaliteit en afwerking van Tudor zouden dit horloge voor mij een blijvertje kunnen maken. Echter, nu komt het; ik vind het horloge eigenlijk net iets te groot, 37-39 mm zou mooier zijn geweest… Mijn pols is een fractie groter dan 18 cm trouwens, dit lijkt groot, maar ik denk dat ik een vrij ‘ronde’ pols heb omdat ik veel horloges groot vind uitvallen… Zie onderstaande foto:
Wat denken jullie ervan, zou de Ranger een optie zijn of toch net te groot? Ben helaas nu niet in NL, dus niet in staat te passen. Overigen duurt het sowieso nog even alvorens ik kan overgaan tot aanschaf, moet eerst vrouwlief nog overtuigen van de noodzaak:joy:

Nay.
Nee, een duiker hoort op staal of nato.
Een duiker kan volgens mij ook op rubber
Disagree. Je draagt welk horloge dan ook op de band van je eigen voorkeur, ongeacht kleur of materiaal. Kwestie van smaak.
Ik vind het gekozen type bandje met contrasterend stiksel wel mooi op bijvoorbeeld een Breitling, maar niet op deze BB58. Rubber op zich moet imho kunnen, zeker als je ermee gaat (water)sporten.