Tudor only!

Klopt, die was ik nog vergeten.

1 like

Zolang je je zonder kennis maar niet op het vintage ranger vlak begeeft, das een mijnenveld.
Denk dan de moderne je overigens ook prima past, anders is de BB 36 wellicht een mooi alternatief

1 like

Nay,
Niet omdat een duiker niet op rubber zou kunnen - dat kan prima - maar deze heeft mij een te klassieke uitstraling, soort van ā€œIk was liever een leren bandje geweest, vandaar dat ik dat totaal overbodige nepstiksel er op heb laten borduren!ā€ … :wink:

Nay.

3 likes

Op een Everest zou dat wel mooi staan denk ik, die sluit namelijk aan op de kast.

Duiker hoort wat mij betreft zeker niet alleen maar op staal of NATO, draag zelf bijna al mijn horloges op een MN strap, gaat ook perfect in het water!

De afstand van de kast tot de spring bars is bij Tudor wel echt bijna belachelijk groot, denk dat ik daarom normale banden niet zo mooi vind op een Tudor. Dus wat mij betreft of aansluiten of eronder door :wink:

9 likes

Die GMT blijft toch mooi he. Ik ben echt fan van Tudor sinds ik de Pelagos heb.

Zou best een leuk Tudor duo willen maar is lastig met al die modellen… Iemabd hier meerdere Tudors in bezit?

North flag, Grantour Flyback, hetitage Chrono, sport Chrono, black bay red, black bay 41…

Ik weet het niet meer :joy::joy:

Mooie kleur, 36 of 41?

Edit: 41 dus, even teruggebladerd :slightly_smiling_face:

1 like

@RobinH volgens mij… een GMT en BB58 als ik het goed heb.

2 likes

Ik, zei de gek. Een Black Bay kan imho een mooie aanvulling zijn op je Pelagos.

Ik zou eerst bepalen wat voor stijl horloge je ernaast wilt en welke functies je zoekt: bij Tudor is er tegenwoordig voor elk wat wils te vinden. Kwalitatief allemaal top.

:sunglasses:

2 likes

19 likes

@hondersotto heeft er een paar waaronder big block (o wat heb ik een spijtšŸ˜”)

1 like

Hate to say it, but told y… Nee, we zijn geen wijven hier! Verlies pakken en door maar weer :sunglasses:. Maar oh oh oh wat was ’ie mooi met zijn salmon dial…

En om je te plagen: hier niet een maar zelfs twee big blocks in de kist…

:grin:

2 likes

Klopt!

1 like

@hondersotto Klopt, chrono is leuk, maar nog een duiker ook, alleen twee duikers…:grinning:. Ik weet het nog niet.

@ElChueco. Kijk dat is nou een prachtig trio, allemaal een eigen smoelšŸ‘šŸ»

Ik weet niet zeker of Everest er een heeft voor de bb58. Ik kon hem niet vinden.

Hoe bevalt de North Flag?

Mooie set hoor

Snap ik. Toch is de Pelagos vooral een toolwatch en een Black Bay meer een horloge voor smart casual gelegenheden. Mijns inziens. Verder is het vooral smaaaaak en wat wil je ernaast hebben voor de afwisseling.

Succes met je overwegingen…

1 like

10 likes

Bruine schoenen met een zwarte riem kan ook maar…

Haha… ja hoor, stug volhouden aan je eigen inzicht :grin: ! Vergelijking gaat imho mank maar doet er verder niet toe: allemaal kwestie van smaak.

1 like

Nog niemand de P01 geprobeerd? Ik had echt hoge verwachtingen voor tudor voor baselworld dit jaar. Tegen beter weten in gehoopt op een nieuwe blauwe sub. Heeeeeeeellll naĆÆef… maar de P01 was het andere uiterste.

De Black Bay Chrono is dan wel weer een prachtig horloge. Alleen een beetje duur… voor die prijs kan ik direct 10 andere opties noemen