Tudor only!

P01 nog niet geprobeerd en ook nog niet om gehad. Was onlangs in Tudor boutique en zelfs daar nog niet gearriveerd.

De BB chrono S&G is imho machtig. Er is niets bescheiden aan (looks, gewicht etc is zijn allemaal erg in your face). Maar daarom niet minder geweldig!

Het gesatineerde goud is top en iig zeer origineel en op termijn wsl minder een krasmagneet dan de glimmende gouden middenbaan op de welbekende oysters…

Er tien alternatieven voor kunnen noemen zegt me niks… dat kan met vrijwel elk ander horloge in ieder segment.

:sunglasses:

PS Volgens mij was Ace bezig om een tiental P01’s naar de winkel te halen. Woorden van Mr. Ace himself. Mss daar eens proberen?

6 likes

Iemand die recent een Black Bay GMT heeft kunnen begaan via Schaap Citroen of Gassan!?

Mooi trio!!!
North Flag… Wie weet, ga ‘m telkens mooier vinden!!!

1 like

‘begaan’ als in ‘gepleegd’ of in ‘gekocht’ :rofl: ?!

1 like

Gewoon naar buiten gelopen als nieuwe eigenaar. Hoe maakt me niet zoveel uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Uhmmmm… :thinking:

1 like

We hebben nog niets binnen. Misschien volgende maand :stuck_out_tongue:

2 likes

Ligt op voorraad ook gewoon… Man wat een liquiditeits-killer.

1 like

Id die überhaupt ooit zo door tudor geleverd?

Haha… misschien misschien dan en dan… Je klinkt als de gemiddelde Rolex AD :joy: !!

1 like

Sorry :frowning:

Ik vertel zoveel als ik kan. Allemaal voor jullie :heart:

2 likes

Mocht iemand nog in Griekenland zijn in de buurt van Volos (Pilion) dan ligt er bij de AD bijna het hele assortiment muv de GMT. BB58 werd ons aangeboden voor net geen Eur 2900.

1 like

Niet gek, trek ik er net de kosten van een lastminute uit! :stuck_out_tongue:

Mijn eerste Tudor
Fastrider Steel

13 likes

Ik vind hem toch erg cool op de niet-alligator niet-lederen rubber band😬

3 likes

Kan hij mijn inziens makkelijk hebben :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Gaaf, die zie je niet vaak voorbij komen👍

1 like

Mijn n.a. de grantour chrono

12 likes

2e chrono die je niet vaak ziet in een dag, gaaf dat ook de onbekendere modellen hier rondzwerven, mooi ding!

2 likes

Eens! Mooi die Fastrider en Grantour.

Grantour Flyback is ook gaaf!