Tudor only!

:camera_flash:

5 likes

Lume shot

7 likes

De Ranger is niet klein, maar door zijn smalle lugs en beperkte dikte valt het allemaal goed mee. Ik draag 'm opt werk altijd en heb er al verschillende complimenten over gehad :+1: top horloge, alleen niet zo waardevast :blush:

17cm pols hier, vrij rond ook.

Nog een shot van opzij

9 likes

Kijk, dat zijn de goede berichten👍. Valt mooi bij jou, zeker niet te groot! Heb je ook de bracelet of alleen de strap en nato? Zou je nog een foto van helemaal opzij willen maken, ben erg benieuwd naar de kast van de zijkant en bolling van het glas🙂. Zoveel vind je er trouwens niet over op het web…

1 like

Blijft een mooi ding die Ranger! :+1:

2 likes

Genieten van mijn na. De mooiste in mijn kleine collectie.

22 likes

Mijn nieuwe NA ook even bij de Tudor only. 🥳

11 likes

Ik heb de nato en bracelet verkocht (was een tweedehands set destijds) en apart de vouwsluiting erbij gekocht. Door de 22mm breedte toont staal direct een stuk forser. Wel top kwaliteit, maar op leer vind ik 'm mooier :wink: mijn BB58 draag ik dan weer altijd op staal.

@ThaWatcher zeker! Ondergewaardeerd imho :blush:

Zijaanzicht, heel beperkte bolling

Nato en staal

11 likes

:ok_hand: bevalt hij je tot dusverre?

:sunglasses:

1 like

Kiek nou! Die band herken ik :grin: !!!

:sunglasses:

1 like

Super man, dankjewel voor de gave en scherpe foto’s! Vind hem steeds mooier worden😊. Vooral het profiel van de zijkant vind ik erg mooi! Goede afwerking ook dat geborstelde staal🙂. Vind hem op de bracelet toch ook wel mooi, maar begrijp je punt, oogt groter… Ik hoop dat dit mijn volgende aanschaf wordt, nog even een goede gelegenheid verzinnen😂. Mijn vrouw moest al wennen aan het bedrag voor mijn laatste aanschaf, Seiko Tuna.

1 like

lolipop 76100 die zie je niet vaak!
Voorzichtig met de lume van de urenwijzer😁

1 like

:wink: ja precies, dat zou echt heel jammer zijn… Als het klopt wat de verkoper me vertelde, dan is de lollipop er ooit al in 1 stuk uitgevallen en opnieuw, verstevigd, ingezet.

1 like

:astonished:
Das een momentje waarop het je dun door de broek loopt😂

Vandaag bij de AD eindelijk een Black Bay Blue gepast. Nu weet ik het zeker: Er moet er één komen! Gelijk een inruilprijs voor m’n Breitling opgevraagd, maar wellicht ga ik die gewoon zelf verkopen. Maar ik ben compleet verliefd geworden… :wink:

13 likes

Wil je per se een nieuwe met in house uurwerk, of overweeg je ook het vorige model met ETA uurwerk…? :wink:

8 likes

Maakt me eerlijk gezegd niet uit. Voor beide is iets te zeggen. Kan alleen pas stappen ondernemen als de Breitling weg is/ingeruild wordt.

2 likes

Even crossposten, de zon was zó heftig dat hij blééf lumen :wink::ok_hand:t3:!

7 likes

In dat geval…
Wil de Black Bay al een tijdje in het blauwe gedeelte zetten, misschien toch maar eens nieuwe foto’s maken dan :wink:

2 likes

In beide gevallen kies je een top horloge. Persoonlijk ben ik gevallen voor de ETA, hoogte kast, Rose logo, stalen band zonder de faux rivets. En ja je leest veel over onderhoud aan de ETA, ook daar deel ik niet ieders mening aangezien het uurwerk voorzien is van onderdelen uit de Rolex stal. Ondanks dat het uurwerk niet officieel COSC lopen ze over het algemeen binnen COSC specificaties. Suc6 met de keuze :ok_hand:

5 likes