En als je een mooie Superocean ambieert: Je weet me te vinden!
Inderdaad, de mijne loopt - 1 seconde per 24 uur
Haha nee, ik houd het bij twee horloges: mijn Explorer en Planet Ocean
Ik blijf dit ook een leuk model vinden, zeker op de licht bund strap.
Ja daar voegt een Superocean niks aan toe. Mooie collectie. Zal van de week m’n Breitling te koop zetten. (Mag ik alleen hier nog niet helaas).
Zelf ben ik van plan dit jaar een black bay blue ETA aan te schaffen, ben helemaal weg van het oude logo op de wijzerplaat en hij is net iets dunner
Welke onderdelen zijn dat dan die in de 2824 zitten en afkomstig zijn uit de rolex stal,?
De BB eta draagt echt beter dan de inhouse.
Het inhouse uurwerk is alleen beter dan de Eta denk ik. Als ik zie in hoeverre de mijne al onderhoud nodig had… Dan denk ik dat de inhouse meer/langer meegaat. De Eta is alleen voor 200 prima te servicen.
Sjemig hoe dik is die kast?
Had jou BB al service nodig ja? Dat is wel snel! Wel goedkoop inderdaad!
In ieder geval onderdelen die ze er hebben liggen en niet standaard in een Top Grdae ETA zitten, deze zullen ook best vrij te verkrijgen zijn. Wat ik heb gevonden via WUS is het een ETA Top grade met de betere horlogeveer en pallet vork verder een Kif demper en triovis regulator. De tussenstap om de datum te verstellen is ook verwijdert. Uurwerk is afgesteld binnen COSC zonder COSC gecertificeerd te zijn. Verder zijn er wat verfraaiingen als perlage en Geneva stripes op de rotor. Met dank aan WUS.
Was absoluut nodig ja.
Het leek mee te vallen, maar hoe verder die open ging, hoe beter het idee was. En hij blijft toch bij mij. Een auto heeft ook onderhoud nodig.
Groot gelijk om hem goed te onderhouden! Ik blijf twijfelen deze weer te halen of te wachten op de BB58 met rode bezel (als die ooit komt)…
Kastdikte 14.3mm
Not!
Echt een heel geslaagd model. Mooi!