Tudor only!

Hi,

Ik herken je twijfel… ik blijf de GMT een topper vinden maar sinds de BB58 weer op een mooie band staat heeft deze GMT rust. Volgens mij komt er wel weer een moment voor 'm

Groet, Vincent

1 like

Toch al te koop gezet.

En een uur later te koop :smile:

3 likes

Haha, zo gaat dat he.

2 likes

Hi,

Is overigens voor een nette prijs te koop gezet :+1:

groet, Vincent

1 like

Mooi die GMT, maar heeft voor mij wat teveel weg van een Rolex GMT. Hou meer van de Tudor modellen met een eigen smoel. Black bay, Pelagos, hetitage chrono, etc.

3 likes

Vind je dat echt? ‘maar’ €200 onder listprijs voor een horloge van 2018 met wat flinke sporen (naar mijn maatstaven) vind ik redelijk ambitieus.

1 like

Hi,

Yup - ik baseer me op de prijzen die enkele maanden geleden werden gevraagd, en betaald, toen ik op zoek ging. Er lijkt nu wat meer schaarste te zijn, vandaar mijn conclusie dat het mijn inziens een nette prijs is.

Je opmerkingen over de staat van het horloge laat ik aan jou.

Groet, Vincent

2 likes

18 likes

Ik mag vanaf vandaag ook meedoen hier…:+1:

51 likes

Mooi! Gefeliciteerd David! :beers:

1 like

Dankje Sven :+1:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd :tada:

1 like

Dankjewel :+1:

Staat je goed hoor! :+1: Maar als Oris 65 liefhebber is dit in jouw ogen dan niet te grof? Vind ik overigens niet trouwens.

1 like

Van harte👌🏻

1 like

Thx guys. :+1:

@ThaWatcher nee niet eens eigenlijk. Wel op staal en dat is wennen. Maar zit heerlijk!

2 likes

Op de een of andere manier vind ik de BB niet zo fors dragen als ik zelf dacht, voor zover ik dat bij het passen kon voelen. Ik heb smalle polsen en ze vallen toch net mooi op de pols. Wel erg dik, vooral met inhouse ipv ETA! :stuck_out_tongue:

Heel mooi David!

1 like

Dankjewel Erik. :+1:

1 like