Ik vind de linker stijlvol en voor de liefhebber, maar de rechter een beetje patserig en geliefd onder makelaars vanwege de zogenaamde status.
…and we’re off…
Neuh dat is alles wat ik erover ga zeggen hoor. Zodra het R-woord in een topic langs komt komen er weer 200 post over hoe geweldig dat merk wel niet is, ben er wel beetje klaar mee intussen.
Heb zelf als volgende aankoop de JLC Polaris op het oog, zoveel mooier en origineler dan zo’n R!
Uiteraard. En het was dan ook maar een suf geintje…
Oef een Polaris…kijk, dat is nog eens mooi. Een van de mooiste modellen imo.
de blauwe graag
+1. Echt heel mooi in combinatie met de bruine ledere band.
Hehe idd de blauwe met leren band, maar eerst nog even genieten van mijn mooie (nog best wel nieuwe) Tudor BB41, ook in het blauw
Eerste verjaardag zoontje gevierd, slechte close-up, maar wilde ‘m toch laten zien, daar de meeste foto’s van de black bay (ETA small rose) frontaal genomen zijn en niet van een kleine afstand. Dit horloge komt juist van wat afstand tot zijn recht.

Tudor is prince, Rolex is king
Dit noem ik een DLC’tje - mee eens?
groet, Vincent

Dit noem ik een DLC’tje - mee eens?
Volledig!
Btw ik las zoveel verhalen over dat de BB té dik zou zijn…maar dat is niet mijn ervaring. En ik heb het over de ETA versie (de in-house…ja die wellicht wel). Ik vind 'm perfect in balans met de stalen band.
Een paar halfbakken foto’s…

Wat lompe lugs, maar heerlijke plaat!!!
+1: ook precies mijn gedachten bij deze Tudor Chrono

perfect in balans met de stalen band
Daarom moet ie dus op staal he blijft een heerlijk horloge die Blue. De enige die ik al in het wild gespot heb
Loopt hij goed? Mijn Ranger durft wat achter lopen.
Mee eens inderdaad Jasper…deze lijkt echt op staal te ‘moeten’. En tot nu toe geen issue…draagt lekker.
Ze loopt -1 s/dag gaf Rob aan en die heeft het echt bijgehouden. Super dus.

deze lijkt echt op staal te ‘moeten’
Laat je nou niets aanpraten. Gewoon zelf proberen en dan constateren dat je 'm liever aan mij verkoopt
Ik blijf het een plaatje vinden, mooi!
Groet, Vincent
okidoki…
Ps…hoe maken die knakkers bij Tudor zo’n stalen band (en de kast ook) toch zo heerlijk satijnzacht? Alsof je een kuikentje aait
Goedemorgen!
Ben in het bezit van een BB S&G van April 2018, en sinds kort loopt hij ca 2-3 minuten per dag achter…
Niet acceptabel lijkt mij, ik ga er van uit dat hij naar Tudor/Rolex terug zal moeten…wat is jullie ervaring met dit soort garantiegevallen? Ik hoor dat het wel tot 3 maanden kan duren? En heb ik recht op een gelijkwaardig " leenhorloge "?
Bedankt alvast!!