Tudor only!

Dit klinkt als een typisch gevalletje van demagnetiseren. Google er eens op. Je kunt dit vrij makkelijk zelf herstellen.

1 like

Bij magnetisering gaat het uurwerk sneller lopen, niet langzamer…

2 likes

Jup, jeetje het is nog vroeg blijkbaar overheen gelezen…

1 like

Tja … alles is perceptie, en het helpt dat jouw polsen niet klein zijn :wink: Een sportief horloge mag ook best wat groter zijn toch?

1 like

Het geheel is mooi in verhouding…dat valt mij op. Dikte van de kast icm grootte vd kast en de breedte en dikte van de stalen band. Het klopt gewoon. :ok_hand:

1 like

16 likes

18 likes

image

12 likes

13 likes

Dit zien we niet zo vaak voorbij komen… Is deze helemaal origineel? De lume lijkt me wat vers en de wijzers wat uit proportie - met name de minutenwijzer is wat lang.

Handset niet bij het origineel, rest met vergrootglas en alles dik in orde. Heb op insta deze dial tweemaal eerder gezien, o.a. Bij een lid dat bekend staat om bijzondere horloges, waaronder een paar mooie snowflakes

En heb een filter gebruikt dus kleur is minder licht in het echt

1 like

16 likes

Als t idd allemaal authentiek is, dan een leuk ding. Diameter kast rond 35mm schat ik?

Cheers

34 eerder denk ik! Net iets andere vorm door bolle glas dan bijv mijn andere jaren zeventig handwinder a 34mm

16 likes

You like your vintage :sunglasses:! Nice.

1 like

Maar ook de moderne hoor:

10 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: allememaggies! Ik dacht dat ik veel Tudors had… Stoooooopppp!!!

:sunglasses:

1 like

Christian is onder de indruk van mijn Pelagos … :rofl:

8 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: die Christian is van alles nogal snel onder de indruk :joy::joy::joy:

1 like