Tudor only!

Hij is nu even aan het vloeken denk ik. Max out of the race, … :cry:

1 like

Rose en swiss (luminova?) toen was de rose toch al lang niet meer in gebruik?

Swiss kwam voor t-swiss

1 like

Is het dan radium? Of wel tritium?

Zo diep ga ik niet in de materie, durf je daar geen zinnig antwoord op te geven.

Weet iemand of voor de BB41 de bezel en dat “ringetje bij de kroon” ook los verkrijgbaar is; zodat je bv van de rode een zwarte BB kan maken?

Volgens mij had Jaap ooit 2 kleuren setjes bij een BB.

@SuperC?

11 likes

Al dat geknutsel en doe-het-zelf… met jouw budget KOOP je toch gewoon verschillende versies naast elkaar??
Dan kun je er ook nog een standaard op staal en de ander standaard op leer, NATO of MN strap zetten…
A kind word of advice :wink:.

:joy::joy::joy:

Deze heeft wel een datum veld.In tegenstelling tot.de Daytona,is dit ook 40mm?

Prachtige Tudor :ok_hand:t2:

Pwoah die wijzerplaat van @Cosmograf’s Tudor Sub in het blauwe gedeelte :drooling_face:

11 likes

Ik zie een tikje kleurverschil tussen de wijzers en de 5 minuten markers. Vraag mij af, zouden dat nieuwere wijzers zijn? :thinking:

Prachtige Tudor though

Horloge is 41 mm

Leuk detail is trouwens de tekst CHRONO boven in de wijzerplaat, is alleen zichtbaar bij bepaald licht. Ook het bandje is gegraveerd met Tudor.

Hier staat een review van een andere versie van dit model: https://www.youtube.com/watch?v=nEF7Cd0WfIs

3 likes

Ik wist niet dat ze deze ook in het blauw leverde. Heel erg mooi zo hoor!:+1:t2::+1:t2:

Even uit de doos gehaald. Oef, toch wel mooi.

21 likes

Nog even genieten nu het nog kan :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik denk dat het wel even kan duren. De laatste tijd (twee jaar) is het maar matig om te verkopen.
Ik draag hem maar niet overigens. Zou niet willen dat er een kras op komt :grimacing:

1 like

De clasp is anders behoorlijk bekrast of zie ik dat verkeerd?!

Nee hoor, is lichtval. Niks dieps, zou je er zo uit kunnen poetsen.