…en staat overigens ook keurig zoals het hoort in de advertentie vermeld, zowel met pic als in de tekst (imho).
Zeker! Waarom doe je hem weg? Ik zou - als ik hem zou hebben - deze niet zo snel wegdoen. Vind hem geslaagd, lekker fris klokkie.
Dat hoeft niet het geval te zijn. Dat de wijzers in de loop van de tijd lichter/anders (ver)kleuren komt doordat de ondergrond waarop het Tritium is aangebracht anders is. Kleurverschillen kom je erg veel tegen bij dit ouwe spul, is normaal.
Jammer dat deze wijzerplaat rondom de twaalf ‘echt’ beschadigd is (lak is weg). Ik vind namelijk het ‘maanlandschap’, alle verdere lakimperfecties, wel een gaaf effect geven. Ook dat komt vaker voor. De markers zien er nog goed uit, al met al een hele fraaie ouwe sub!
Zeker. Daar hoor je mij ook niet over hoor. Die advertentie is prima, en er komt heus een koper voor. Hij heeft mij ook wel even laten nadenken, maar ik wacht nog even op ‘het’ telefoontje.
Hahaha… HET telefoontje: dat telkens als je een anonieme beller hebt, je denkt, “hee daar heb je de AD” met het nieuws dat je grail is binnengekomen… Om vervolgens van een of andere telemarketingtrut een aanbieding van een nieuwe energieleverancier om de oren te krijgen!
Theoretisch zou dit spot on kunnen zijn maar Schaap Citroen belt ‘gewoon’ met een 020 nummer en ik neem Anoniem niet op om exact de door jou beschreven reden . Hopeloos volk.
Naar aanleiding van dat ding van @RobinH even dit filmpje, van een joetube-influencer zonder flesje Heineken maar mét een Sony camera, bekeken enne damn daar wordt ‘men’ hebberig van.
I’m most definitely influenced. En nee, ik wil geen Sony camera …
Ik ken het filmpje. Is inderdaad goed he?
Erg fris horloge inderdaad.
Toch heb je het netjes beschreven als deskdives ed.
Mijn Rolex heeft ze ook & ik zou het wel als krassen beschrijven op HF. (heb je gedaan…)
Hoe zou jij ze eruit poetsen? Want met de brush gaat dat toch niet zo makkelijk…?!
Maar inderdaad, verkopen op HF duurt lang tegenwoordig. De meeste vertrekken voor een betere prijs op een andere plek, of ik ruil ze gewoon lekker makkelijk in.
Dat zou toch niet zelf doen hoor. Dat durf ik niet😬
Echter binnen twee weken zijn deze (volgens sommige zware beschadigingen) weer gewoon terug hoor🤣
Ja, maar serieus… Op dit forum zijn dat inderdaad zware beschadigingen…
Ik voel me aangesproken geen zware beschadigingen genoemd door mij heren! Ik geloof dat de foto’s het horloge geen recht doen en dat het wellicht wel meevalt. Nogmaals succes met de verkoop.
… ik zie maar al te vaak geklooi van mensen zelf, die met schuursponsjes en andere ‘pads’ en pasta aan de slag gaan. Wordt er lang niet altijd mooier van.
Hou zelf ook best wel van smetteloos, compleet en nieuw enzo maar een gedragen horloge met een paar spoortjes op de band of sluiting laat ik echt niet liggen. Wel vind ik het fijn om dat even vooraf te zien/lezen, zoals in de advertentie van @RobinH. Dat ziet er prima en eerlijk uit. Als ik nog ergens een IWC had liggen, wist ik het wel.
Dank je wel voor deze woorden, waaruit ver trouwens spreekt
Gewoon uit nieuwsgierigheid, kun je daar wat meer over vertellen wat je ervaringen zijn met betrekking tot de horloge markt. Ik verkoop zelf nooit iets maar vroeg 't me laatst wel af, hoelang het zou duren voordat je bijvoorbeeld van je tudor af bent op de horloge markt.
Ligt aan je prijsstelling uiteraard.
Mijn Pelagos, 500 euro onder de goedkoopste Chrono prijs kreeg ik best veel reacties op, maar allemaal met wat moeilijkere inruilers. Daar was mijn prijs te scherp voor, om iets voor een relatief goede prijs in te ruilen.
Ik vind de horloge markt de laatste tijd bedroevend, eerlijk gezegd!
Dat hoor ik al sinds augustus 2016, toen ik mij aangemeld heb… “vroeger was alles beter” en “de laatste tijd krijg je niets meer verkocht”.
Het enige wat ik merk is dat we met zn allen meer high end kopen en dus verkopen. Het blijft dan wat geluk hebben dat er net iemand dat model wil de tijd dat er 5 skx’en tegelijk te koop stonden is gedaan, dus het geld gaat naar minder en betere stukken, dus sowieso minder potentiële kopers. Althans mijn perceptie…
Dit is niet zomaar een “influencer”, dit is James Stacey! Schrijft nu vast voor Hodinkee, maar volgde hem ook toen hij voor andere horloge gerelateerde websites schreef. Grote fan van deze vent, volg hem al jaren op Instagram en luister naar zijn Podcast The Grey Nato. Aanraders! Echt een “Down to earth guy”.
De podcast is echt een aanrader, 2 gasten die over horloges en de reizen die ze maken praten.