Instagram, podcasts… ik word oud! Doe mij maar een papieren tijdschrift. #OldSkoolRules
@Daffie, lekker ding hè! Nog steeds op de stalen band, jij …
Ps houwe zo, niks aan veranderen. Mooi man.
Instagram, podcasts… ik word oud! Doe mij maar een papieren tijdschrift. #OldSkoolRules
@Daffie, lekker ding hè! Nog steeds op de stalen band, jij …
Ps houwe zo, niks aan veranderen. Mooi man.
Haha nog steeds op staal… En ja wat een machtig mooi horloge. Alles eraan klopt in mijn beleving. Fantastisch!
Voor alle liefhebbers en nieuwsgierigen die het gemist hebben, of vergeten waren, of gewoon nog een keer willen zien…
(Nov 2018)
Leuk…dank!
Leuk stuk, dat ik heerlijk in de baas z’n tijd heb gelezen. Bedankt voor de link!
is ook gewoon jouw eigen tijd hoor.
Je denkt toch niet dat je aan het eind van je leven langer mag blijven omdat je “blessuretijd” hebt opgebouwd…?
Je plezier in het kijken naar dit horloge zal meer waarde hebben dan de waardevastheid bij een eventuele verkoop …
Waar kan je de losse nato band voor een GMT krijgen?
Gewoon bij Schaap en Citroen?
Of ander adres?
Zeker! Daarom gaat hij ook niet weg hier voor het geld koop ik niets in de plaats die enigzins in de buurt komt.
OK mannen/vrouwen, hier nog weer iets dat mijn aandacht trok.
Een aparte review van de North Flag
Ik had nog niet eerder reviews gezien van deze man maar hij doet het op een ‘aparte’ manier.
Z’n stem en manier van spreken is niet het meest dynamisch maar toch is het een origineel verhaal. (en een grote + is dat ie niet in beeld komt)
Pakt een leuk stukje geschiedenis mee en durft eigen ideeën te laten zien in tweede deel van het stukje.
Ieder z’n mening natuurlijk.
Goed genoeg om te delen:
Enjoy
Het is een heerlijk horloge, wat mij betreft niks aan doen!
Ja mooi hoor, hoeveel mm is deze uitvoering dik?
Hoor vaak de klacht dat de Black Bay vrij dik is maar deze met eta zit mooi om je pols
Wow…fantastisch!!! Van harte met deze prachtige NA.
Echt bizar hoe de wachtlijsten voor dit model uiteenlopen. Wij zitten nu al op 9-12 maanden…
Heel veel plezier, prachtig ding!
Dankjewel! Dikte valt mij heel erg mee…is zo’n 12.5mm. Ik vind het horloge perfect in verhouding op de stalen band (de ETA versie dan welteverstaan)…en ook perfect voor mijn pols. Hier nog een paar foto’s ter verduidelijking…
Oké ja 12,5 is heel goed te doen, mooi hoor
Tudor is dan ook gewoon 'n leuker horloge.
Rivet band zuigt.
Qua looks? Eens!
Draagcomfort? Nope!