Ik like 'm 2 keer
Ik like 'm 2 keer
De Rolex Submariner band is veel hoogwaardiger dan die van de Tudor. Maar de Tudor band is zeker niet slecht.
Nieuwe BB58? Van harte gefeliciteerd kerel. Schitterende aanwinst!

De Tudor Eta band is vele malen fijner. 

Sluiting vs Rolex is geen match, Rolex 100%.
Ik vind de band van Tudor echt helemaal prima. Vind de sluiting ook erg mooi én innovatief met de keramische balletjes.
Ja kijk maar eens waar hij vast klikt.
Heerlijk !!
Ik heb hem gisteren nog in de etalage zien liggen. Van de week in Frankfurt zelfs op twee adressen in de etalage.
Ik wil eigen een BB58 aanschaffen, maar heb oa al een sub nodate 14060m in mijn collectie.
Hoe valt de BB in verhouding met een sub? Ben een beetje bang dat ik er snel op uitgekeken raak.
Ik wilde jou juist een bericht sturen of je ook straps maakt, want ik zou wel zon suède/nubuck strap willen zoals mijn pouch! Maar als jij ze ergens besteld dan zal dat dus wel niet 
Let er wel op dat de afstand van kast tot spring bar bij Tudor heel groot is, ziet er met straps soms beetje raar uit! Ik ben dus op zoek naar een strap met curved ends of iig waar de strap wat verder door loopt na de lug.
Ko destijds voor mijn BB41 een strap laten maken waarbij de pushpinnen iets naar binnen zaten zodat het ‘lug gap’ wat minder was.
Ja had ik laatst gezien maar Ko heeft even geen tijd tot ergens in Oktober. Curved ends lijkt mij het mooist, anders is dat wel nog een optie idd.
Edit: voorbeeld van hoe dat eruit ziet
Is er iemand die dit kan maken in suède/nubuck? 
Ik zie het als een schreeuw om aandacht, tekenend voor de persoon die het mijn inziens niet nodig heeft. Toch blijft hij dit doen, iets met schapen en een wolf en een Engelse quote aldus @RLC …
Hoog military gehalte zo. Nice!
Congrats ! Erg mooi horloge. Zelf ook erg blij mee. Nog iets van korting gekregen ?
(uit nieuwsgierigheid… is namelijk ook verleden tijd volgens mij…)
Band zit prima van de BB58… mis alleen wel de easylink…. 
Kan je de bandjes ook los krijgen als je een stalen band hebt?
En zo ja bij de AD of zijn er ook andere adressen