Tudor only!

Nou veel plezier met die gadgets i.p.v. korting… Hoe schraal dat je die meekrijgt van totaal andere merken :face_with_raised_eyebrow:…?!

1 like

Beetje zonneschijn in het zicht van donkere wolken

8 likes

Echt helemaal niets…??
:thinking:
I doubt that!
:wink:

Beter post je hier een foto van je Tudor horloge ipv te bazelen. Het is immers een Tudor topic. :+1:

8 likes

12 likes

Wat een sneuneus ben je toch @RLC koning van het HF forum, iedereen de maat nemen overal commentaar op hebben maar zelf niet tegen kritiek kunnen. Tip koop een spiegel bij de Hema kijk er eens in en kom dan terug.

4 likes

Ik kan prima kritiek hebben, maar afhankelijk van wie het komt doe ik er wat mee. In jouw geval dus helemaal niks.
Weet alleen niet wat je bedoeling is om mij weer uit het niets in een Tudor topic aan te vallen. Ik had een leuk gesprek met @Taconew over zijn nieuwe Tudor dus wat jouw negativiteit weer daartussen komt zoeken snap ik niet zo goed.
Ik denk dat je beter een foto van je Tudor in een Tudor topic kunt plaatsen dan andere forumleden uit het niets aan te gaan vallen. Wat kom je anders in een Tudor topic doen? Ga iets nuttigs met je leven doen ipv een vergrootglas leggen op andere leden en continu te bloedzuigen. :+1:

Ik weet niet wat jouw doel is om in een Tudor topic tot in herhaling te roeptoeteren dat Rolex king is. Daar spreek ik je op aan.

Dus zonder foto’s posten ben je hier niet welkom? Zijn dat de Tudor privileges, mag ik enkel achter in de bus zitten omdat ik geen foto’s post?

De vraag wat ik hier kom doen is retorisch, toch zal hem beantwoorden voor je, ik kom hier omdat Tudor mij aanspreekt en het mijn eerste “grote mannen” aankoop zal zijn. Sommige mensen maken vrijwillig dan wel gedwongen de keuze om iets langer te doen over een dergelijke aanschaf (ondanks dat ik met gemak jouw horlogedoos 3 x kan aanschaffen)

Dus nee je kan niet tegen kritiek en ja je neemt iedereen de maat. Dat je dat als een persoonlijke aanval ervaart zegt meer over jou dan over mij.

5 likes

Grote speler! Fijn voor je. Ik gun het je van harte kerel. Zou je ook eens moeten doen ipv elke keer negativisme naar boven laten komen. Ik had een gesprek met een ander forumlid voor mij blijft het dan nog volstrekt onduidelijk waarom jij dan je negatieve bagger weer moet lozen. Ik heb jou niks gevraagd.

Dat is helemaal niet de strekking van mijn opmerking. Draag gewoon iets positiefs bij in een Tudor topic ipv een ander forumlid uit het niets aan te vallen.

Dit was naar aanleiding van een gesprek over de kwaliteit van de Tudor band tov die van de Submariner.

Heren! Heren! #doeslief

Ik gun iedereen het beste Ralf, afgunst ken ik niet, echt niet. Wellicht heb je de afgelopen maanden wat teveel kritiek ontvangen van andere forumleden en ben je daarom in de war. Ik ben namelijk nagenoeg nooit (is een groot woord) negatief op dit forum, sterker ik heb het vaak gesteund in “aanvallen” van andere leden jegens jouw persoontje in diverse topics.

Je blijft denigrerend in je uitlatingen, het is een forum daarin hoef je geen plasketting om te doen alvorens ergens een plasje overheen te mogen doen.

Hier kan je de Hema spiegel goed voor gebruiken.

En dat moet dan 2x terugkomen, een keer was voldoende geweest dan had ik ook zeker niet gereageerd zoals ik nu heb gedaan.

Gaan we doen, ik heb mijn plasje gedaan en zal er verder niet over doorgaan.

1 like

Mooi ik ook niet meer. Prettige dag verder! :+1:

Heb losse band (NATO) bij S&C gekocht.

1 like

Bedankt👍🏻
Zijn die duur los?

Ja 180 euro of zo

Alternatief voor tudor nato

1 like

@Dr.Doc
Laten we het over leukere dingen hebben, bijvoorbeeld horloges :sunglasses::+1:
Wat voor Tudor heb je op het oog?

4 likes

excuses geaccepteerd :wink::kissing_closed_eyes:

Een Rolex submariner, nee nu loop ikzelf te trollen.

Ik ga een Tudor Pelagos kopen, dit zou ik vorig jaar al doen maar door een (niet levensbedreigende) operatie heb ik dat uitgesteld. Ik ben bijna weer volledig hersteld (lichamelijk dan he geestelijk niet :slight_smile: ) zodra dit 100% het geval is, vind ik het een mooi moment om deze aan te schaffen. Zal voor het einde van het jaar gebeuren.

10 likes

Jammer dat deze er niet in die blauwe met rode streep is zoals bij de gmt

Klinkt als een mooi moment om een nare periode goed af te sluiten met een mooie nieuwe Tudor. De Pelagos is een fantastisch horloge! The king of Toolwatches. Die clasp schijnt wel echt next level comfortabel te zijn met auto-adjustment. Ten2Two heeft een mooie blauwe Pelagos te koop staan. Persoonlijk vind ik de zwarte meer tijdloos, maar achja alles in mijn collectie is zwart, dus die mening zou ik maar met een korrel zout nemen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Zou je een two liner of een 4 liner willen?

2 likes