Weet je zeker dat het geen dummy modellen zijn? Wij hebben zelf ook een GMT staan die niet verkocht kan/mag worden
Van eentje weet ik het zeker. De anderen heb ik alleen gezien.
Het ergste hebben we gehad, ze hebben mijn speekselklier er uitgehaald een klier waarin de aangezichtszenuw dwars doorheen loopt deze is geïrriteerd door de operatie het herstel van de zenuw duurt lang (kan tot een jaar duren) en dat is nog ff lastig.
De liefde voor Tudor begon oktober vorig jaar, compleet onverwacht (zie topic ervaring rijker illusie arme) heb hem sindsdien niet meer in het echt gezien cq gedragen. Ik zou willen gaan voor de zwarte versie mogelijk voor de lhd al heb ik die nog nooit gezien. Het gaat dan om het nieuwste model, die “dikke” met 4 lijntjes.
Hier een foto van vorig jaar
Heftig. Goed herstel gewenst!
Dik horloge echt heel vet! Staat je goed! Ik vind de 2-liner ook wel clean maar het in-house movement bij de 4 (ofja eigenlijk 5) liner maakt het hele pakket vele malen aantrekkelijker.
Huh…?
Tudor was toch Prince, Rolex King…?
Wat is er gebeurd!?
On-topic:
Oh sh*t, ik heb geen Tudor meer om te posten. Da’s de schuld van @daffie
Is dat aan mij gericht over de band of het horloge?
Ik zie nog niet zo snel hoe ik reply kan op je vraag van Dennis
Tja is allemaal persoonlijk. De 2 liner met ETA uurwerk zou de slimste keuze zijn, aanschaf onderhoud etc. Maar voor mij voelt dat niet compleet, vandaar de keuze voor het inhouse uurwerk. Ik wil hem nieuw aanschaffen (ook niet slim) ben niet van plan te flipperen en zal mijn dagelijkse horloge worden voor de komende 10 jaar plus.
…and I feel appropriately sorry every day…
Wat een topper is het Rob
Daar gaat dus een heel verhaal aan vooraf… Goed herstel gewenst.
De Pelagos manufacture is een topper imho. Ik heb hem inmiddels een paar jaar en het is een heerlijk vakantie/watersport horloge gebleken.
Afwerking is formidabel, materiaal is zeer comfortabel en de details (zoals de veelgeprezen vouwsluiting) zijn echt heel prettig.
En het lollige is: je houdt bij aanschaf nog een sloot geld over ook in vergelijking met een duiker van Rolex. Ook de verkrijgbaarheid is goed en dat geldt ook voor de te onderhandelen prijs (vooral omdat je hem nieuw wilt aanschaffen).
Mooi om naar uit te kijken!
Thnx
Tja dit bespreken we nooit op het forum zou een mooie toevoeging zijn bij elke NA maar heb een plan van aanpak ga zeker geen list betalen.
Je kunt ook eens beginnen met zo’n chevron strap, stuk budget vriendelijker
Sterkte met het herstel!
Pelagos is een goede keuze. Niet een recente foto hieronder maar ik heb de ETA 2 liner. Vind zelf de dial van de 2 liner net wat rustiger.
Echt een top klok!
Filmpje van strap maker is erg mooi zeg zit nogal werk in😳
En denk dat de GMT klokje het ook waard, sls hij van de stalen band gaat voor een strap
Nee, vraag was aan Tompj
Heel gek…
Mocht het iets voor je zijn, ik zie dat wristcandy alias @Triplock een hele mooie op z’n site heeft staan.
Ik zoek alleen het gmt strap bandje😄
Is gewoon een regulier model in de collectie. Geen GMT of BB58.
Ook de tudor schrijven helaas snel af…