Tudor only!

Zijn de GMT of BB58 geen reguliere modellen dan?

1 like

Wel maar die zijn (kunstmatig) moeilijk leverbaar en met wachtlijsten waardoor ze niet snel onder list te koop zijn. Tudor past langzaam ook het grote prijzencircus van Rolex toe.

1 like

Bij Schaap & Citroen spelen ze met Tudor hetzelfde wachtlijstspel als bij Rolex helaas.

1 like

Deze zijn nieuw

Hij is tevens nog vrijwel niet uitgeleverd dus nu nieuw zo veel onder list is toch wel verrassend

1 like

Volkomen eens. Ik was enkele maanden geleden de eerste die dat ding irl om de pols had hier op het forum (althans: de eerste die er melding van maakte dan meen ik) omdat ze stomweg nog vrijwel nergens te zien/proberen/koop waren. Dat ze nu her en der plots opduiken en dan ook nog tegen scherpe prijzen, is wel degelijk verrassend.

De opmerking dat het een ‘gewoon regulier model’ is (in vergelijking met BB58 of GMT) slaat de plank mis, tenzij @RLC zicht heeft op het marketingbeleid van Tudor (zou kunnen maar betwijfel het). Overigens, als die nieuwe duiker (de P01) wel met korting op de markt komt, zou ik dat volkomen begrijpen: het lelijke eendje bij uitstek in de Black Bay lijn. Maar dat terzijde.

Maar eh de 79363N met korting
 dat biedt wel echt kansen: als je een full S&G versie kunt kopen voor tussen 5-5,5k dan heb je wel serieus veel horloge om de pols voor dat geld imho. En bij een defensieman als jij mag ook best een stevige klok (ja, klok, want qua massa is het geen polshorloge meer te noemen) de pols sieren

Dus go get it, tiger :sunglasses: !

2 likes

Hele mooie.

1 like

Woensdag Schiphol
 en de vraag uit staan of pertijs in Breda hem toevallig in voorraad heeft

The story continues
Massa heb ik momententeel met een superocean chrono maar deze lijkt me serieus mooi😊

I’m telling you: hij IS serieus mooi!

Good luck maestro :four_leaf_clover: !

1 like

Is Pertijs nog steeds Tudor dealer?

Ik zie Tudor niet meer in het rijtje met horlogemerken staan?

1 like

ze zijn nog niet zo lang dealer en las vandaag in het BB58 gezocht topic dat een van onze forum leden werkzaam is bij pertijs. En hij gaf aan dat ze er een hadden liggen.
Ga er dus vanuit dat ze nog AD zijn.

1 like

op de home page staat tudor ook nog tussen de merken die voorbij komen (wel even geduld hebben)

Hun Tudor pagina staat nog wel in de lucht maar je kan er via de homepage niet meer naar toe klikken

Misschien zijn ze de website aan het updaten en is er niks aan de hand.

Het viel me echter op, en ik dacht ik deel het ff met jullie :slight_smile:

1 like

wel scherp opgemerkt, misschien dat @Samurai de definitieve (hopelijk nog AD) duidelijkheid kan geven

1 like

Wij zijn 100% nog AD van het merk Tudor. Dit jaar zijn wij druk bezig met het verder ontwikkelen van onze website, vandaar dat hij af en toe langzaam kan reageren.

De GMT en BB58 zijn ook allebei reguliere modellen binnen de Tudor collectie. Tudor doet niet direct aan limited editions. Consumenten krijgen vaak dit idee omdat sommige modellen gewoon sneller worden verkocht dan andere modellen. Ze zijn uiteraard wel gewoon te bestellen alleen moet je soms even geduld hebben. Wij hebben momenteel alles te verkrijgen, zowel BB58, GMT en de nieuwe S&G Chrono. :wink:

7 likes

en wat met het nr op de Pelagos LHD, dit zijn limited’s of heb ik het mis. Als ik in Breda ben moet ik maar eens binnen wippen

1 like

Zijn geen limited editions maar zogenaamde special editions. Net als de Black Bay Harrods edition. Ook genummerd.

2 likes

Dankje wel en de LHD is mijn absolute favoriet van mijn collectie

2 likes

Wanneer komt die P01 dan eindelijk in de verkoop?

1 like

Lekker dat bandje en de Rolex gesp, toch past het geheel niet zo, zegt mijn gevoel.

1 like