Tudor only!

Voor een incidentele geïnteresseerde in een Black Bay GMT;

Bij je vrienden van Filippuci liggen er echt iets van 90 op je te wachten. Nieuw, ongedragen, en je betaald en ‘maar’ €100 meer voor dan bij je officiële Tudor-Albert Heijn.

Naar huidige maatstaven een minimale eigen bijdrage bovenop je eigen bijdrage.

1 like

Ik vind een leren band op een duikhorloge ook drie keer niks. De BB58 op NATO is wel tof.

1 like

Dan is het een kutduiker, maar niet minder duiker.

Ik heb een keer gehad dat ik een drag queen voor een vrouw aanzag. Ik was erg beschonken en ik kreeg een kusje.

Maar onderaan de streep was het gewoon een kerel.

5 likes

Hihi, 90 stuks die je met mini-premium niet binnen een paar maanden kwijt bent. Inschattingsfoutje bij de inkoop? Zó extreem gezocht zijn ze dus ook niet…

Overigens is het fenomeen “Premium” natuurlijk volslagen ruk

Laat ze die maar lekker houden, over een paar jaar voor verlies verkopen.

Volgens mij krijg je via Filipuci ook maar twee jaar garantie i.p.v. de 5 jaar van een AD. Er is al heul heul heul veel over geschreven hier en ik weet het niet 100% zeker.

:rofl: niet direct een stempel die ik aan een BB zou geven, eerder aan een Breitling SOH bv :thinking:

Dat is dan inderdaad de enige tekortkoming om het een echte diver te noemen imho. Anders top: goed leesbaar, felle lume, 200m WR… maar ik duik toch liever met mijn duikcomputer :wink:

1 like

Zo slecht is die BB41 niet eens. Alleen jammer dat de ‘58 beter is :joy::sob:

5 likes

Die krijgen wij als het goed is elk moment binnen, ze worden nu langzaam uitgeleverd!

Daar ben ik ook benieuwd naar. Sta op de “te bellen lijst” bij Geit & Limoen.

Wie zijn “wij”?

Ik heb een keer gehad dat ik een drag queen voor een vrouw aanzag. Ik was erg beschonken en ik kreeg een kusje.

Maar onderaan de streep was het gewoon een kerel.
[/quote]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :joy:

House of Pertijs. :wink:

1 like

Wordt de BB58 en GMT ook wat meer uitgeleverd de laatste tijd? Liep gisteren binnen bij een AD en daar hadden ze een BB58 op staal en een GMT op Nato.

2de keer in een maand tijd, dus die schaarste valt mee lijkt het.

By far de mooiste black bay dat ik ooit gezien heb…

Elke foto doet deze klok tekort. Het prachtige groen komt niet tot zijn recht op de foto, waar je hem ook trekt. Maar zo mooi dat groen

In combinatie met de Cream hands And markers. En dan dat geel goud errond en het sublieme groene uiteinde van de secondewijzer. Magistraal.

DIJK van een horloge. Niet normaal

7 likes

Ik sta al sinds begin Mei op de wachtlijst bij Schaap Citroen.

Heb je deze te koop staan ofzo? :rofl: Uitstekende salespitch. :+1:

1 like

Deze gaat NOOIT weg. Tenzij hij later plots heel gegeerd is en skyhigh gaat, maar dan nog…ik weet niet… echt … zoooo mooi

:slight_smile:

Mooi dat je zo blij bent met je horloge. Dat zouden meer mensen moeten zijn. Wees er zuinig op.

1 like

Nait normoaaaaal. Dikke Tudor mien jong :sunglasses: :+1:

1 like