Tudor only!

Was de sluiting van de Pelagos niet in staal? Of zeg ik nu iets geks?

1 like

Volgens mij ook…

1 like

Die is inderdaad prachtig. Ik ben bang dat mijn polsen er te fors voor zijn. Hoeveel mm is die en heb je een polsfoto?

Klopt! Glas fiber pennetje doet wonderen! :wink:

1 like

Beetje spelen met lichtinval en lume:

15 likes

Dan heeft poetsen idd geen zin met een inktgum :sweat_smile:

1 like

Maar eens opzoek naar een glasfiber pen.

De volhouder wint, maar dit is idd wel erg lastig😂

Zou ik niet aanraden. Breken af en steken in je huid. Net zoals glasvezelbehang.

Tip: koop een bergeon blokje. Wel wat prijziger maar je doet er jaaaren mee en krijgt een mooier resultaat dan met glasfiber. Heb de mijne nu al meer dan 10 jaar.

http://m.ebay.com/itm/Bergeon-5444-B-MEDIUM-Polishing-product-Block-of-abrasive-powder-SWISS-MADE-/400840873589?hash=item5d53fa5675%3Ag%3ArYcAAOSwa39UsSHc&_trkparms=pageci%3A3f88f72d-2ef7-11e7-8feb-74dbd180ea96%7Cparentrq%3Ac79b8bbe15b0a786f3b2d764fffe975d%7Ciid%3A1

1 like

Wauw! What a beauty! Ben niet zo van het brons maar dit exemplaar kan ik wel warm voor lopen. Is een exclusieve uitvoering van de Black Bay dat Tudor maakt voor de Zwitserse retailer Bucherer.

http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-bronze-blue-watch/

2 likes

Die is inderdaad wel heel erg mooi!
Ik wacht eigenlijk al jaren op een volledig blauwe stalen BB maar deze is ook serieus mooi!

Algemene vraag, daar kunnen jullie mij vast wel even mee helpen: Welke Bergeon tool heb ik nodig voor het verwijderen van de springbars bij een Pelagos? De 6767S, SF, of F?

Of kan ik een 6767 aanschaffen inclusief een setje met alle maten?

De SF heeft beide maten (1,2 en 3,0mm). Wel heb je dan een dun schroevendraaiertje nodig om te pushpins weer in de lug te monteren. Als je eventueel interesse heb in de SF… k krijg hopelijk binnen een week weer een nieuwe lading Binnen Vanuit Zwitserland.

1 like

Zojuist een Bergeon tooltje bij Deniz aangeschaft, hij weet wel op het juiste moment mijn vraag te beantwoorden :joy:

1 like

Bij toeval gezien hoor ;). Right place, right time. :stuck_out_tongue:

1 like

De nieuwe tudor bronze blue… wat een beauty :+1:t3:

21 likes

Nice, congrats!

De kleur blauw die de pelagos had moeten hebben.

2 likes

Prachthorloge !!

Prachtig!!!