Tudor only!

Mijn bijdrage…

4 likes

prachtig! ik vernam dat Bucherer een samen werking heeft met tudor brons en blauw, is dat deze?

1 like

Ja !

1 like

nou zeg, dan is de achterzijde toch ook een foto waard! :slight_smile:

Is niet mijn klok, ik wou alleen delen dat hij uit was :joy:

http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-bronze-blue-watch/amp/

ah… excuses, dan komt het door dit bericht dat ik dacht dat je hem al had…! :wink:

1 like

…dacht ik ook :wink:

Die nieuwe Black Bay Bronze Blue is inderdaad schitterend.

Ik moet ook bekennen dat Tudor me steeds meer kan bekoren. Eerst had ik met Tudor een beetje van het is een Rolex met een ETA movement, maar ze zijn nu toch hard op weg - zeker met al die beauties die uitbrengen en gaan uitbrengen - om steeds populairder te worden (ik ben dus blijkbaar niet de enige). Ach, ze zeggen wel eens dat verstand met de jaren komt, toch? Dan is er nog hoop ;-).

1 like

(Almost) time to say goodbye… de Tudor sub toch te koop gezet. Beetje met een knoop in mijn buik maar toch.

Na een halve dag is de meest opvallende bieding een ruilvoorstel voor een Herman brood schilderij😀
(Vriendelijk bedankt)

Kijken wat de toekomst brengt… Rolex only, speedmaster only, of wellicht de blauewe bb bronze, wat een schitterende klok is dat. Vind hem veel mooier dan zijn broertje met bruine bezel

1 like

Krijg er na al die maanden nog steeds geen genoeg van. Draag niks anders meer en de wens naar iets nieuws erbij is helemaal weg. (Voor hoelang…)Wat een topper is dit!

16 likes

ik deel je gevoel !

Ik ben dankzij dit topic definitief aangestoken door het Tudor virus. Zojuist een nieuwe blackbay ‘‘eta’’ georderd. Kan niet wachten!

3 likes

Die te smalle nato is ook echt prachtig… wat een afknapper weer.

Verder mooi klokkie natuurlijk.

7 likes

My one and only Tudor :slight_smile:

13 likes

Mooi rood is niet lelijk met dit weer.

10 likes

Ik ben mentaal klaar om te scheiden, zoek alleen nog een goede koper voor m’n schatje.
Verkoop hem liever niet aan een handelaar (waarvan er sommigen verrassend reeel bieden en anderen bedroevend onrealistisch) maar hou hem liever voor een liefhebber.

5 likes

Nóg niet verkocht??
:nerd_face:

Vreemd… zelfs niet via MP begrijp ik :disappointed:

Er is redelijk belangstelling voor maar vooral door handelaren. Ook wel wat particulieren maar nog niet verkocht.
Gelukkig ook wat interesse vanaf het forum (en daar hou ik hem het liefst).
Nog even afwachten dus…
goede nieuws is dat de biedingen steeds meer de goede kant op gaan en er een paar serieus geïnteresseerden zijn.

1 like