Tudor only!

Ook een top grade kan gewoon binnen cosc normen afgesteld worden.

Het blijft een beauty hè…?!

Kan niet wachten tot mijn demagnetiseerapparaat (3 x woordwaarde :joy:) binnen is. Gaat mijn BB Blue ook weer om de pols! :+1:

1 like

Cool! Tevreden? Denk erover deze met rode streep te bestellen voor aan mn Explorer II Polar.

1 like

Ja hoor gewoon leuk en geeft een sportieve look.

1 like

ietwat late reactie maar beter laat dan helemaal niet :grin:

6 likes

Yes! Hier nog een, blijft inderdaad een heel mooi ontwerp!

11 likes

Hallo ik ben nieuw hier. Toevallig hier terecht gekomen :). Ook ik ben al een aantal maanden een trotse eigenaar van een Tudor:

Momenteel zit die nog op de meegeleverde Strap ipv op de stalen band, aangezien die nog niet juist afgesteld is. De fabric strap van Tudor bevalt mij wel. Ik zou best andere kleurtjes willen proberen, maar merkte al snel dat deze lastig los te koop zijn ;s. Ik heb een aantal nato banden van 20 mm geprobeerd die ik heb liggen, dat is ook nog een optie. Alleen heb ik voor dit horloge een 22 mm nodig merkte ik. Als iemand wat aanraders heeft, hoor ik ze graag :grin:.

10 likes

Welkom OexS, mooie Tudor hoor. Ik heb helaas geen aanrader voor een mooie band voor je. Veel plezier niet op het HF.

1 like

… hier op het HF. (geen idee hoe dat heeft kunnen gebeuren)

Welkom, prachtige klok! En check vooral het verkoopgedeelte, daar zie je genoeg straps voorbij komen :wink:

1 like

Sinds kort ook actief op het forum en sinds kort lid van de Tudor club!

18 likes

Sinds enige tijd raak ik meer geïnteresseerd in de Tudor Oyster Date, Princes etc. De zogenaamde Datejust modellen om ze maar in een hoekje te stoppen.

Nu valt het mij regelmatig op dat de pins door de lugs heen komen. Bij een enkeling dacht ik dan dat het kapot gepolijst is, maar ik kom het wel vaker tegen. Wat is dat toch? Te dunnen lugs, altijd gepolijst of hoort het zo?
Of kom ik vaak de afdankertjes tegen?

*edit

Beautiful blue

6 likes

Wat is het verschil op een Tudor Prince Date met of zonder Tiger opschrift op de plaat?

Kan dat niet de reflectie van het stukje binnenkant van de lughole zijn?

Excuus voor de dramatische zin.

1 like

Hier de verschillen. Zijn dezelfde klokken toch? Maar bij de 1 staat er tiger op de dail

Zit ik nou serieus naar een Tudor Heritage chrono te loeren? Wat een windvaan ben ik toch ook. Het is maar goed dat ik geweigerd ben op uhrforum, kan ik dat mooi als excuus gebruiken waarom ik niet reageer op dat exemplaar daar.

11 likes

Dat zou kunnen. Voor de rest ziet het er best goed uit. Het valt wel erg op.