Tudor only!

Geweldige looks…

Het jaartal, zodra tudor Tiger woods sponsorde is tiger op de dial verschenen. Voor de rest zelfde horloge en refnr volgens mij zelfs hetzelfde.
Daarvoor was er de overgang van Rolex kroon en backcase naar tudor shield en de overgang van matte naar gepolijste lugs (P achter het serienummer)

Tudor chrono’s zijn cool😍

16 likes

Van de week op Schiphol voor het eerst een Black Bay Black op de pols gehad. Wat een prachtig horloge. De lug to lug afstand was perfect op mijn 17,5 com pols … echter het gaat hem niet worden, wat is dat ding hoog! :disappointed: Zo jammer … Maar zo zie je maar weer … eerst passen!

Geheel eens! Heb je toevallig ook de Heritage Ranger geprobeerd? Een stuk platter en in mijn ogen de mooiste Tudor van de huidige collectie…

Yep de Ranger al eens eerder om gehad … past uitstekend en me hart maakte gelijk een sprongetje (altijd een goed teken). Staat dan ook in de Top 3 van mijn short list op het moment. (Tudor Ranger/Sinn 856 UTC/Nomos Orion)

2 likes

Helemaal juist! Mijn Ranger heb ik verkregen naar een inruil en was eigenlijk niet echt een klok waar ik naar op zoek was… tot ik 'm om had, direct verkocht! Heb nog een BB Blue gepast erna maar die is toch een stuk forser door zn profiel.

De Ranger is echt een underdog in de Tudor collectie :blush:

Helaas ligt ie nu al 2 maand bij Rolex om af te stellen (liep een stukje te traag) :sleeping:

2 likes

Nog niemand de bb chrono op het forum?
Of iemand hem al in het echt gezien?
Echt zo’n horloge waar ik het niet van weet of hij mooi of lelijk is…

Even voor de leuk een Tudor vs. Junghans

6 likes

Is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb!

7 likes

+1 de Inhouse BB’s zijn er op achteruit gegaan, te grove klok, de hoogte. Ligt niet lekker op de pols.

Tudor all the way!

1 like

Beste tijdverdrijf op vliegvelden, horloges passen. Voor het eerst de nieuwe Black Bay 41 op de pols gehad, een mooie maat. Daarna de Ranger, nog beter, en wat minder hoog dan de BB 41, en best een mooi prijs hier op Heathrow, €2.140 voor de Ranger …

10 likes

Long time no post! :grin:

Deze nog maar een keer dan :wink:

10 likes

8 likes

Aan de aderen op je hand te zien zit je Tudor wat strak :grinning:

1 like

12 likes

Haha nee hoor, er kan een pink tussen de band en mijn pols.
Heb het ook bij mijn Rolex:

:wink:

6 likes

Ik heb dezelfde Rolex :ok_hand:

Bovendien staat de Black Bay ook nog op mijn lijstje.
Mooi hoor

1 like

Heerlijk horloge, de Black Bay!

Niet te groot en/of zwaar, heel solide en mooi afgewerkt, zeer accuraat ETA uurwerk (gemodificeerd door Tudor) :+1:.

Nog steeds heel tevreden over en blij mee.
Helaas verliest hij het toch vaak van de Explorer, die blijft mijn topfavoriet :wink:.

2 likes