Tudor only!

Dank je…1982

Dat was inderdaad ook mijn reden voor de inruil. Grote voordeel was wel dat je het matte nooit hoefde te poetsen.

1 like

Lekker bezig Robin. Gefeliciteerd met weer een nieuwe aanwinst.

Hij is helaas ook meteen.weer teruf gegaan. Lees maar hierboven…

Ik lees het net. Wat een bummer.

1 like

Wat draagt hij toch heerlijk…

5 likes

Wie weet er een tudor dealer in de buurt van Tilburg?
Ik ben al bij schaap in den bosch geweest maar daar hadden ze de bb niet op stalen band.

Iemand een idee welke prijs Gassan op Schiphol vraagt (na de douane) voor een Black Bay Black op staal?

(Mailtje naar Gassan reeds verstuurd).

https://pbs.twimg.com/profile_images/831804449731510272/w6mGb2fL.jpg

1 like

De laatste keer dat ik heb gezien lag de prijs ergens op de €3500 volgens mij. Pin mij er niet op vast!

1 like

Gewoon ff Gassan in Amsterdam bellen en vragen naar beschikbaarheid + list price in hun ‘normale’ winkels. Vervolgens zelf (ruim) 17% van die prijs afhalen en dat is de prijs op Schiphol. Tenzij ze je al aan de telefoon precies willen vertellen hoeveel 'ie daar kost. Kwestie van vriendelijk vragen.

Succes! Otto

1 like

Was alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb, dus bij deze een paar pics.

13 likes

Waarom, waarom oh waarom,… levert tudor geen toffe GMT? :flushed:

De markt heeft er één nodig! Ik heb er één nodig!

3 likes

Ik mag hier nu ook posten natuurlijk!

27 likes

Wait for Baselworld 2018… Ik had van het weekend een Tudor event en over precies over die nieuwe complicatie werd gespeculeerd… Da’s dus nog langer wachten dan op de HFLE EMG :grin: !

Cheers, Otto

2 likes

Ik ben na verloop van tijd de tudors steeds meer gaan waarderen en hoewel ik mijn rolex collectie aan het verkleinen ben, moet ik eerlijk bekennen dat ik een mooie tudor niet links kan laten liggen.
Ondergewaardeerde horloges nog, maar dat zal in de nabije toekomst veranderen.

Mijn geboortejaar snowflake 1971

33 likes

Zo prachtig deze! Daar kan toch geen Rolex tegenop?!

2 likes

Ja, dat vind ik dus ook. Ik blijf uitkijken naar goede exemplaren, maar het is moeilijk om de goede te vinden.

1 like

Dit is een van mijn persoonlijke favorieten, een Tudor Submariner uit 1964. Geweldig ding! De kast is/ lijkt nog volledig origineel en ongepolijst. Als head-only gekocht en eerst op leer gedragen, later heb ik er een gevouwen oyster band uit dezelfde periode bij gekocht.

31 likes

Jaaaaa gaaf!

2 likes

Thanks! Ik dacht wel dat je deze kon waarderen. :slight_smile:
Zag ook je laatste topics in het verkoopgedeelte (de explorer en de sea-dweller), beide prachtige horloges! Dat die nog niet verkocht zijn… :confused:

Edit: oh, wacht… Ander topic! :wink: maar daarom niet minder waar!

1 like