Tudor only!

Hahahah als er maar patina op zit, dan ben ik dik tevreden.

2 likes

1963, 7928 pcg

13 likes

Mooie faded bezel!

1 like

Wat denken we hiervan?
De aansluiting van de endlinks op de kast toch bijzonder?

7 likes

Deze jubilee hoort niet bij dit horloge !

1 like

Ja perfecte wijzerplaat, een plaatje.

1 like

Klopt, ziet niet uit.

1 like

Voor het slapen gaan de dagelijkse rammer in de kluis (superocean steelfish) en de tudor er weer uit. De dial is echt genieten (verkleurd van zilver en champagne naar zalmroze) helemaal bij met mā€™n big block Tudor ChronošŸ˜Š

Sorry voor de waardeloze fotokwaliteit maar spring net lekker mā€™n bed in om plat te gaan. Bonuspunten te verdienen voor degene die het merk van mā€™n bed weetšŸ˜œ

8 likes

Deze zijn dus in mijn ogen ondergewaardeerd.

1 like

UNieuw in dit topic maar zeer blij mee!!!

21 likes

Heb erg getwijfeld of ik mijn tudor sub (79090) weg zou doen voor deze.
De sub was echter in anderhalf jaar bijna verdubbeld in waarde en toen kriebelde een nieuwe toch te hard.
Ik heb nog geen spijt gehad van de ruil!

De big blocks zijn in mijn opinie inderdaad ondergewaardeerd. ze dragen erg comfortabel en hebben naar mijn mening een ideale maat. 40mm maar dragen vrij groot i.v.t een vintage sub zonder echt overheersend te worden.
Bovendien is de zilveren dial echt schitterend. Deze hebben door de tijd een verkleuring van zilver naar schitterend champagne gekregen.
Dit exemplaar verkleurd bij de juiste lichtinval zelfs naar zalmroze (heb ik nog nergens anders terug gevonden). Deze verkleuring maakte het afscheid van de sub nog makkelijkeršŸ˜

Ik snap niet dat tudor een snowflake BB chrono heeft gemaakt en niet een big block heritage naast de black bay lijn in de markt heeft gezet.

5 likes

Ha Dennis,

Wees blij dat er (nog) geen reissue van de Big Block isā€¦ dat maakt onze klokjes enkel schaarser en dus gewilder!
Want hoe overduidelijk gek je ook bent op je BB, het is toch ook wel prettig dat de prijs van ons model (ook al heb ik de 79180) jaar in jaar uit toeneemt.

Goed weekend,

Otto

7 likes

Blijft ook schitterend met de stalen tachimeter bezel Otto!
Ben stiekem al aan het oriƫnteren voor een volgend horloge en heb kriebels het om de hele serie (79xxx big blocks) te sparen. Albino 79180 erbij en een black dial 79160.
Met geen ander model heb ik ooit de kriebel gehad om meerdere uitvoeringen van hetzelfde model te bezitten.

Prachtig! Waar heb je deze op de kop getikt ? #nieuwsgierig

Ik zei het je: Rolex of Tudorā€¦ :+1:t2::+1:t2:

Uiteindelijk via het forum. Is eerder hier verkocht.

Toen er net naast gegrepen maar kreeg gelukkig een tweede kans en toen wel kunnen bemachtigen. Is uit 1992 maar volledig gereviseerd en full set. De blauwe bezel en plaat vind ik helemaal top

Mooie aanvulling op mijn 16600 en 16710. Collectie voor nu in ieder geval compleetā€¦

8 likes

zoiets bedoel je denk ik,
fotoā€™s van het Web hoor !

2 likes

Daar zou ik best gelukkig van kunnen worden denk ikšŸ˜_Cursieve tekst_

1 like

Hahaā€¦ dan konden we wel eens concurrenten van elkaar gaan wordenā€¦ als je de prijzen maar niet teveel voor me opdrijft :stuck_out_tongue_winking_eye: ! Wordt wel heul mooi setje dan. Ik spaar voor een eerste serie BB. Daā€™s een andere league met dito prijskaartje :money_mouth_face: . Wachten tot de juiste voorbijkomtā€¦

Cheers, Otto

Mee eens. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like