Tudor only!

Ja ja I know… Explorer 1 en sub spreekt me wel aan, vind de Tudor Sub ook erg mooi, vooral de vintage.
(Rolex
Datejust minder @jeroenderee, sorry :wink: )
Ook kijken wat haalbaar is, om mee te starten in dit segment. Misschien de Seamaster opofferen :flushed:

1 like

Welke maat is dit? (Ik zag bij Amsterdam VW een soortgelijke staan 36mm , inmiddels al verkocht volgens mij. Ik dacht even dat ie van jou is)

hallo nathalie,
misschien hier eens kijken, heeft wel enkele vintage tudor sub
ben geen kenner en heb het adres via chrono24

1 like

Nee dat is een ander model, dit is de 79090, 40mm

lieblingskapital heeft nou niet de beste referenties op het net.

1 like

Ik heb vorige week een 79090 gekocht in complete set (omdoos, doos, certificaat en originele aankoopnota) en ik moet zeggen dat bevalt prima!
Lekker internet afspeuren en dan komt dat moment!

26 likes

Het resultaat mag er zijn!
Ik ben alleen wel benieuwd hoe weet je of het exemplaar ok is? Ik begrijp natuurlijk dat box en papieren handig is, maar ik lees de nodige berichten over frankensteins gerommel replica’s etc. je koppt de verkoper, hou ik me dan voor. Maar hoe doe jullie dat?

Altijd lastig. Bij deze was het originele certificaat en aankoopnota aanwezig. Type en nummer matchend tussen de lugs gegraveerd en nog zeer goed leesbaar. Nette verkoper met veel positieve reviews op een horlogeforum en de verkopende juwelier heeft beaamd dat de originele factuur en gegevens op het certificaat van hun afkomstig zijn.

Tevens recente beurt waar de horlogemaker beaamde dat het uurwerk matchend was (ETA door tudor gemodificeerd (oa de rotor).

Je hebt er dus wel wat werk aan maar ik vind dat geen onplezierig werk en een onderdeel van de hunt. Succes!

4 likes

Dankjewel, hebben wel flink wat moois daar.
Sowieso inspirerend :slight_smile:

1 like

Veul vintage hier!

4 likes

Vandaag de nieuwe Tudor Black Bay 41mm aangehad, misschien toch wel de nieuwe aankoop :thinking:

10 likes

Net gespot bij Gassan Schiphol, ook even omgehad en moet zeggen erg mooi !!!

4 likes

Net even bij Wempe in Koln voor de ruit gestaan, wat een aanbod aan mooie horloges, zeg!


7 likes

Neeeeeeh!!! :scream::scream::scream::scream:

Dit ziet er toch niet uit met die leegte tussen kast en band!! Typische tudor kwaal wat mij betreft… de meeste modellen floreren op staal, maar wekken braakneigingen op als ze op leer gezet worden.

En toch wil ik weer een BlackBay ! Met glidelock sluiting!!

3 likes

Haha mijn keuze zou nu zijn leder !! Ik heb hem langere tijd geprobeerd en iets zegt me dat de stalen band niet helemaal matcht en dat de lederen band dat wel doet :thinking:

Voor het eerst in mijn leven zou ik een lederen band boven een stalen band kiezen bij een horloge…

We gaan het eens overpeinzen :sweat_smile::sunglasses:

Haha! Die pelagos LHD staat op zijn kop. Begrijpelijke fout.

10 likes

Die leegte is op te vullen…:grin:

Groeten
Rutger

5 likes

Is er iemand die ervaring heeft met onderstaande date-day california dial, of hem ooit in het echt heeft mogen aanschouwen?

3 likes

Gisterochtend ook bij deze etalage gestaan… Viel me op dat “mijn” Black Bay Blue ETA op staal er voor ruim € 2.750 ligt, terwijl de Black Bay Red op leer ernaast € 90 minder kost…

Ook nog even bij de nieuw Rolex vestiging op Schiphol binnen gestapt, in de sport serie was alleen de witgouden GMT Master II (Pepsi) op voorraad. Géén Air King, Explorer, Explorer II…

Klokje van m.n dochter

6 likes