Tudor only!

De originele leren band zit me níet lekker; denkelijk te hard leer voor zo’ smalle pols/kleine radius/16cm…,
De nylon nato zit lekker en ziet er goed uit!! De gesp op een zacht leren Ko bandje gezet en dat draagt comfy!!!

5 likes

Net om gehad bij burger, ik ga voor de normale

1 like

Veel bezoek in “mijn” stad :+1:t4::+1:t4:

Beetje off topic maar toch on topic (big block gaat weg voor iets nieuws)
Twijfel!!!

2 likes

Oef, dit is een lastige voor mij. 116710LN zelf gehad, prima klok!

Let op het verschil in lugs: mat of gepolijst en wat je op langere termijn mooier vindt.

Ook de bezels verschillen nogal (ceramic/non ceramic), geldt hetzelfde voor.

Suc6 ermee!

Grt. Marco

1 like

Waaaaat???!!!

Gaat de Big Block met zalmroze kleurende wijzerplaat weg?! What happened: anderhalve maand geleden wilde je nog aan een trio BB’s beginnen en nu wordt ie geruild voor een mooie maar veel meer standaard/allemans Rolex?

Hier ga je spijt van krijgen, vrees ik…

:grimacing::grimacing::grimacing:
Otto

2 likes

Heb ook erg veel twijfel gehad. Schitterende klok maar ligt alleen mooi te zij in de kluis omdat ik hem zo mooi wil houden en bij mijn dagelijkse werk als militair niet makkelijk kan dragen.
En voor onder een pak als ik netjes moet is hij net wat fors…
Helaas kan ik ze niet allemaal tegelijk betalen

Helemaal eens dat het gebruiksvoorwerpen zijn die polstijd verdienen. Maar de beide klokjes die je noemt ter vervanging van de BB zie ik je tijdens de uitoefening van je beroep ook niet dragen… en in pak gaan die Rolexen net zo goed of slecht als de BB.
Maar dat is mijn mening.

Cheers,
Otto

1 like

Ik heb een enorm goede deal voor de Yacht-master kunnen krijgen. Op dit moment een schitterend trio met lichte wijzerplaten (superocean steelfish, yacht-master en de Tudor big block).

1 like

Want? Wat stond je niet aan? De kleur combo?

De faux vintage lume is niet aan mij besteed.
Het horloge is erg mooi om te zien maar na 2xvintage wil ik of modern of vintage, voelde toch een beetje nep😁
Kroon aan de andere kant sprak me op de pols ook niet echt aan maar is waarschijnlijk alleen wennen.

Een vergelijk kan ik niet maken aangezien ik de “gewone” nooit gehad heb.

8 likes

41mm

13 likes

Hoe bevalt de band, formaat kast, gesp etc?

Zit eraan te denken volgend jaar een Pelagos aan te schaffen.

18 likes

Heb je deze gekocht ?

Jep :innocent:

Zal hopelijk vanavond het hele verhaal en mijn eerste gedachten posten :slight_smile:

2 likes

Kom ik binnenkort langs bjj je ben 2 weken terug geweest in den Bisch voor deze !!! Kan ik hem eens in een gewone omgeving zien :+1:t2:

1 like

Top!

Gezellig :smile:

Draagt prima…maar dat is persoonlijk.
Heb een speake marin en deze tudor.
Beide mogen ze weg.
Dus als je interesse hebt stuur een pb.
Ze verkeren in nieuwstaat.

1 like