Tudor only!

Dit is geen monoblock kast !!! Ok whatever :wink:

1 like

Pocket shot!!

16 likes

mooi, een two-line Pelagos! Begint langzaam mijn grail te worden. Hoe ervaar jij 'm?

2 likes

Vet!! (Dit is de mooiste heh:blush:)

2 likes

Kon niet achterblijven :ok_hand:t2:

22 likes

Beste aankoop ooit. Draag niks anders meer en ook geen behoefte aan.

Draagt erg comfortabel en een Sublieme afwerking.
2 liner vind ik zelf ook het mooiste (en servicekosten zijn wat goedkoper😜)

3 likes

Mooi hoor! Dacht bij een Tudor two liner automatisch aan een halfrondje tekst zoals bij de HBB; mooi dat deze hier gewoon recht gedrukt staat.

Hoe vind je de grootte? Kun je het ergens mee vergelijken?

2 likes

Ik hoop zo dat de twoliner nog voor een fatsoenlijke prijs verkrijgbaar is als ik afstudeer, en nog eens passen voor de maat ondertussen.

2 likes

Daar hoef je niet bang voor te zijn, behalve als je afstudeert in 2050.

1 like

Ik hoop dat ik binnen drie jaar klaar ben, toch gaat voor mijn gevoel de prijs wel omhoog.

1 like

Schitterend en comfortabel klokkie hoor! Waarop baseer je de uitspraak mbt het onderhoud? Doel je op de kosten per servicebeurt of op de gemiddelde kosten na zeg tien jaar?
Volgens mijn info is de two liner nl vaker aan onderhoud toe dan het manuactuur uurwerk. Of de AD jokt :stuck_out_tongue_winking_eye:
Cheers, Otto

@chopin. Grootte is perfect. Ik heb zelf ook snalle polsen maar draagt door het titanium erg comfortabel

@JReijmers Zeker doen. Dit was voor mij in januari ook een afstudeer cadeau!:+1:t2:

@hondersotto de interval van de servicebeurt bepaal ik zelf. Zolang hij lekker loopt is het prima. Alleen ik denk dat een ETA service wat goedkoper is dan aan manufactuur. Daarnaast hoef je niet perse naar Tudor maar kan je ook naar de horlogemaker om de hoek😜

3 likes

Mooi! Deins zelf wat terug voor 42mm maar afhankelijk van hoe hij draagt, kan het prima. Speedmaster is nog groter en ook geen probleem.

Allright, dan is je eerdere punt duidelijk omdat je nogal stellig was over goedkopere servicebeurten. Je kunt het dus zo duur maken of goedkoop houden als je zelf wilt. Helemaal geen onderhoud doen is dan ook een optie :stuck_out_tongue_winking_eye: maar dat is op termijn duurkoop, vrees ik…
Cheers, Otto

Ik ben vooral bang dat ik de band te weinig vind taperen, bij de sluiting is de band 20mm breed toch?
Supercadeau! Gelukkig heb ik nog even de tijd om te sparen.

TGI Friday, mensen!

Ik trap het weekend af met veel tekst op de wijzerplaat en een grachtenplaatje.

Cheers,
:sunglasses:
Otto

15 likes

Gevonden wat ik zocht en in de namiddag door DHL bezorgd!
Twee hoofdrolspelers in m’n bakje; de witte Rado True Thinline en deze Red (ten koste van de Seamaster Peter Blake die weg moet!):

8 likes

Nice hoor! :thumbsup: Hoe draagt ie in verhouding tot de Seamaster?

Met de nylon band en mijn smalle polsen voelt ie prettiger! Hij is hoger en ik vind ‘m universeler dan de Seamaster die ietsje dressier is. De Seamaster, en dan met name de Peter Blake blijft gewoon een superhorloge hoor, zeker op die typische mooie stalen band!!

Heeft iemand hier op HF eigenlijk een Tudor Pelagos LHD? Ik zie ze eigenlijk nooit bij de retailer … Ik zou hem wel eens 1:1 willen ervaren naaste de normale versie …