Tudor only!

I know.

Baal vd timing. :wink:

Crosspost…vandaag ziet deze weer eens daglicht :slight_smile:

21 likes

Schitterend Jeroen! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Eigenlijk vind ik deze wel wat hebben; titanium icm matzwarte dial en matte ceramische bezel. Kroon op links is weer eens wat anders ook. Sommigen vallen over de “faux patina” maar als je de roomwitte accenten in het echt ziet is het wel echt stealthy :sunglasses:

20 likes

Wat mij betreft een geweldige combi…titanium maakt 'm een heel stuk lichter en daarmee veel plezieriger om de pols (imo), matzwarte dial icm de room witte accenten…prachtig. Plus een krasvrije ceramische bezel :+1: I’m in love :heart_eyes:

2 likes

Kan iemand een indicatie geven van de kosten van een service van een Tudor Pelagos 25500TN? En de service interval? Alvast bedankt!

Ben ook erg gecharmeerd van deze. Goede keuze en veel draagplezier gewenst!

Mag hier ook weer posten na een tijdje Tudorloos geweest te zijn.
Dit keer een moderne. Schitterend horloge, was van plan hem als tussenstop voor een gmt master te gebruiken… maar misschien toch een blijvertje?

17 likes

Gefelicteerd, heerlijk ding! Één van de weinige exen die ik nog wel eens terug wil.

1 like

Met een mazzeltje tegenaan gelopen. Was van plan hem oor korte termijn weer weg te doen als ik een gmt ceramic had gevonden.
Twijfel nu alleen. Bevalt bovenverwachting goed, en die lume😍

8 likes

Ik heb helaas geen GMT om in te ruilen :pensive:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

30 likes

Mooi van saaiheid :smile:

20 likes

Mijn Tudor Oyster Prince Date blue dial (plaatje van internet)

10 likes

10 likes

Welke maat is dit? Mooie klok hoor :ok_hand:t2:

Thanks!

41mm is deze. Zit als gegoten :slight_smile:

Was even wennen (sweetspot ligt 1a2mm kleiner) maar ik vind hem hoe langer hoe “perfecter”.

17 likes

Deze Tudor BB Steel ( with date ) 79730 blijft aan mijn knagen.
Vind hem erg mooi en de datum en inhouse movement ( MT5612 ) spreekt mij aan.
Verder de rode letters op dail. Kan deze overnemen voor 2500.
Wat is hier zoal de mening over dit horloge ? Vooral de dikte ( v/d kast ) van 14,8mm lijkt mij wat dik…
Mijn polsomtrek is circa 20cm. Draag nu meestal een Squale Atmos Tropic Ceramic ( 1545 ).

11 likes

Ik zeg: Doen!
Mooi ding. Ik heb zelf nog een beetje moeite om te wennen aan die snowflake wijzer, maar ben zelf ook erg gecharmeerd van Tudor.

1 like