Tudor only!

Vind deze zelf ook heel gaaf. Ik heb de BBB die ook 14.8mm is en op mijn 17cm pols is dit te doen. Is inderdaad wel een dikke kast maar vind het zelf niet storend. Op een 20cm pols moet dit geen probleem zijn. Even wennen maar daarna top.

1 like

Mooi horloge, stoer en robuust ding. Voor mijn pols (17 a 17,5 cm) twijfel ik of hij niet wat te hoog zou zijn. Maar jij hebt flinke klauwen, dus dat staat niet gek. Hij past alleen niet zo gemakkelijk onder een overhemd. Maar dat hoef je niet erg te vinden.

1 like

Met 20cm is dit goed te doen. Voor 2500 zeg ik doen! Misschien wel de mooiste uitvoering van de BB.

2 likes

Doen!! Erg mooi!! De chronograaf is ook erg mooi

links boven

1 like

Tudor BB van @Windhund @ blauwe gedeelte.
Zou 'm graag overnemen maar heb er de funds niet voor over op het moment. :neutral_face:

Koopje.

2 likes

Dat is een red, geen steel. Wel prachtig ding!

1 like

I know.
Ging verder ook niet over de discussie, maar moest 't even kwijt… (zat niet op te letten, excuus voor de verwarring…)

1 like

20 cm pols?
2500 euro?

Doen

Yeah ik mag ook eindelijk meedoen, na Tudor S&G sinds een uurtje. Beetje fout misschien maar echt super lekker.

37 likes

Deze binnenkort ook maar eens omdoen in mijn zoektocht naar een TT
Erg mooi!

1 like

Topper ! Geniet ervan…

1 like

Gefeliciteerd met je NA :thumbsup:
Erg mooi horloge. Voordeel van de S&G is ook de datumweergave. Jammer dat dat niet op de ‘normale’ versie zit.

1 like

NA! 76100 lollipop :heart_eyes:

32 likes

Schitterend!!:heart_eyes:

1 like

Vandaag ook maar weer eens deze.

Pieter.

17 likes

Vandaag de BB Blue op een nieuwe sailcloth.

20 likes

Gaaf! :+1:

1 like

Als je nog op zoek bent,heb ik een nieuwe zwarte liggen,wilde deze eerst gebruiken met mijn northflag,maar die is inmiddels alweer verkocht.
Wil er 100,00 voor hebben.
Watchkiller.

14 likes

Zit de laatste weken erg veel te denken over de volgende grote aankoop … 1 van de opties is een sportieve duiker waar ik twijfel tussen de Tudor Pelagos en de Sinn T2. Van de week was ik in Londen en even binnen gelopen bij “Watches of Switzerland” (een walhalla btw voor de liefhebber, enorm veel keus!)

De Pelogos altijd een fraai horloge gevonden. Voor mij de moderne variant van de Sub. Gedacht dat die te groot was … maar viel me reuze mee op me 17,5 cm pols …

13 likes