Tudor only!

Staat jou perfect. Heb m naast de BB ook in t vizier. Geweldig ding… mi de perfecte maat voor een duiker😍

2 likes

Deze voor vandaag…

17 likes

Topper. Ik wilde hem kopen in introductiejaar maar was toen eigenlijk uit op de eerste Black Bay (79220R) en die is het toen ook geworden.

Vorig jaar hield ik het niet meer en toch ook de Pelagos (manufactuur) gehaald. Is supercomfortabele en schitterend afgewerkte klok met fijne specs zoals superlume, grote gangreserve etc etc.

Grootste verschil met alleskunner Sub is imho dat de Pelagos niet goed gaat in smart casual outfits maar alleen casual goed staat. Voor mij in ieder geval geen enkele twijfel indien je deze vergelijkt met welke Sinn dan ook: ga voor de Tudor.

BTW: Zulke winkels zouden een B&B moeten aanbieden, kun je je de hele dag/nacht vergapen aan al dat moois…

Cheers, Otto

1 like

Mmmm, zo nog niet bekeken Ik draag meestal smart casual naar kantoor … :face_with_raised_eyebrow: Draagt anders met smart casual dan bv de Black Bay?

1 like

Naar mijn mening en smaak wel. De BB gaat ook smart casual heel goed. Zeker op leer of NATO. Op staal ook, maar dan ietsiepietsie meer ‘aanwezig’.

De Pelagos in z’n volledige titanium outfit vind ik icm een overhemd of kolbert minder geslaagd.

Vandaar dat ik ze beide maar in de collectie heb opgenomen… :wink:

Cheers,
Otto

2 likes

Iemand op het forum met deze ?

8 likes

Na vorige week de S&G de nieuwe aankopen van vandaag. Mmmm hoezo besmet met Tudor virus ?

21 likes

Wat heeft er plaats moeten maken? Ofwel, wat heb je ingeruild bij Jaap?

Een MM300 en een Zimbe Turtle

Ik zie de vooruitgang! Zo’n Fastrider blijft een stoere klok.

Veel draagplezier Adriaan!

1 like

Heb ik het goed dat de dikte van de nieuwe Black bays veel dunner is? Zijn ze nu 10mm?

Dat zou wat zijn! Dan wil ik er meteen eentje.

De nieuwe is meen ik 14.6 mm of zo.

De black bay chronograph is 14.7 mm dat weet ik uit een video, met een schuifmaat opgemeten.
De nieuwe BB schijnt 0.1 mm dunner te zijn meen ik.

Nieuwe BB zijn dikker dan de oude. Bij S&C nieuwe om gehad en die als te dik beoordeeld. Heb nu de oude. Die is prima wbt hoogte.

3 likes

O. Bummer…

Misschien interessant voor diegene die een BB op leder hebben gekocht en toch een stalen band erbij willen hebben. Foto’s zijn uiteraard met dank aan het www!





De tweede foto met die pcl’s vind ik trouwens maar niks.

5 likes

29 likes

Wat mis ik die, echt een topper!

Nieuw Baselworld voorspelling ??

6 likes

Net nu de blauwe me meer aan begon te spreken omdat de Harrods LE BB te duur is op de grijze markt.