Tudor only!

Dat is al concreter! Top, kijk uit naar de reviews… zware concurrent voor mijn 65 vrees ik :astonished:

Dank je

wowow, daar zijn nog liefhebbers voor…

wat is de beste plaats om een originele black bay tudor lederen strap te kopen? iemand een idee? of bestellen bij een AD?

1 like

Ik denk enkel bij de AD. De laatste prijzen die ik gehoord heb hier in België (was voor mijn Ranger) is 150 euro voor de strap en 200 euro voor de vouwsluiting.

Als je het weet, hoor ik het ook graag!

D’r zijn ook mannen die geen dameshorloge willen :rofl:

6 likes

+++1

Ik vind hem goed staan en niet te groot. En een duiker mag ook wel wat groter zijn toch?

En ondertussen nog eens een wristshotje…

Ik ga me op de lijst zetten voor de nieuwe Tudor GMT :heart_eyes:

7 likes

Fratello heeft een paar mooie foto’s online staan van de Tudor BB 58, prachtig horloge! Ik zie mijn Ranger en mijn Oris 65 hiervoor wel eens de deur uit gaan :smiley: Of ben ik nu te impulsief aan het denken?

7 likes

Als de 58 een dunnere kast heeft. Ga de 41 dan ook niet dunner worden?

ander uurwerk binnenin

D’r zijn nog meer mannen die hun polsmaat overschatten :wink:

Wat mij betreft het mooiste horloge van Basel 2018 :heart_eyes:

3 likes

Iedereen wil een nieuwe!

1 like

Ik heb nog steeds een Rolex Explorer op mijn wensenlijst staan maar dit is toch ook erg fraai!

4 likes

Pff, wat is het toch een rothobby. Ik ben nog erg blij met de North Flag. Maar… Waarom maken ze nou een Black Bay die zo plat is? Gelukkig is die goudkleurig en kan ik dat wel weerstaan. Mijn andere potentiële zwakte is de pepsi Gmt. Die blauw rode combi vind ik zooo gaaf. Maar die is wel weer wat aan de dikke kant…
Ik denk dan, zou ik mijn huidige prachtige North Flag weg doen voor een Pepsi Gmt? De NF is veel onderscheidender, er is echt geen andere. Daarnaast de eerste met het Tudor manufacture uurwerk mét zichtbodem. En hij is ook echt leuk… Plaatje maar


7 likes

Nice :ok_hand:

Maarreh…het feit dat je er al over nadenkt komt me erg bekend voor :joy::joy:

2 likes

Dat zou ik doen…
mag ik bij deze bovenaan jou Pepsi flipperlijst komen alvast? :wink:

2 likes