Tudor only!

Hij komt pas uit deze zomer, gewoon laten bezinken :wink: Tijd brengt raadā€¦

En ja, ik zou 'm inwisselen voor een GMT! :smiley:

1 like

Drie keer voor flipperenā€¦
Gelukkig heb ik inderdaad nog even.

De North Flag is niet mis mee, sterker nog; ik vind m super. Maar ā€¦ de Tudor GMT is mijn nieuwe favoriet :heart_eyes:

De '58 is toch ook mooi hoor !


11 likes

Ik kan maar niet wennen aan die snowflakes. Even mijn paint kunsten erop lostgelaten.

7 likes

dit is voor mij ook nog het struikelblok, maar voor mij mag het een mercedeshand zijn zoals bij zijn vintage voorbeeld

2 likes

Brrrā€¦ laat aub Tudor een Tudor zijn :pray: dus met de snowflake hands zoals t hoort

4 likes

OK !!!2783 van de andere kant gezien zijn er al genoeg met mercedeshands

3 likes

Nee dit is het toch ook nietā€¦ Afblijven! :smiley:

Prachtig toch die 58, kan niet wachten tot ik deze eens kan passen :blush:

3 likes

Nog even een puntje aan de kleine wijzer 'shoppen en hij is het helemaal!! Die snowflake is het voor mij ook net niet :slight_smile:

1 like

En nu maar hopen dat het geen damesklok is zoals de planet ocean 39,5mm. Geen gezicht

14 likes

Dat is ie zeker niet! Door zijn dikte is ie perfect in verhouding! En was de PO niet 37mm? Sowieso een stuk dikker

Eta broertjes :wink:

21 likes

Ben erg benieuwd. Als jij zou moeten kiezen, waar zou jouw voorkeur naar uitgaan? 58 of gmt?

58, 100%

zo is ie wel een tikkie saai. Zou hem graag zien zonder al dat goud en gilt, maar ja dat zou bijna een submariner worden dan

1 like

De bezel gewoon wit met dat rode accentje en de dial gilt zou perfect zijn voor mij, maar zo dan is het exact de '41mm BB Black. Maar ik kan ermee leven :slight_smile:

Wat maakt dan dat deze voor jou 100% te prefereren is?

Zo. Na al het 39mm bb58 geweld even wat 41mm geweld :smile:

Via spiegel niet de mooiste fotoā€™s. Maar wel een realistisch beeld over hoe het staat qua formaat.


Dan toch wel weer een geschikte maat voor mij in mijn ogen. En ik wou oorspronkelijk voor de 36mm gaan.

14 likes