Tudor only!

Staat prima. Wat is je polsomtrek?

Ik heb het idee dat de 36mm ‘m voor mij wel eens kn worden.

Geen idee eigenlijk. Wel aan de stevige kant.

Die indruk had ik al. Deze maat staat goed, niets meer aan doen. Hoe is ‘ie verder? Wat vind je van de bracelet?

Ik heb de 36mm gehad (smalle polsen) en ik vond het een heerlijk allround horloge. De maat vond ik voor mezelf perfect, maar: bij de laatste meeting heb ik de 41mm van @bouke omgehad, en de consensus was dat die ook prima kon (tenzij men dat puur uit beleefdheid zei. :wink: )

Ik vond de proporties van de 41 wat apart, maar dat kwam denk ik vooral doordat ik de 36 gewend was. Wat ik maar wil zeggen: het zijn allebei veelzijdige horloges, en de keus komt voor een groot deel aan op smaak.

7 likes

Bracelet vind ik geweldig. Vond in het begin jammer dat de centerlink wat breed is (breder dan klassiek oyster) maar uiteindelijk klopt het gewoon helemaal in mijn ogen.

Ik had zelf eerder een lugbreedte van 20mm verkozen voor een 41mm kast maar ik denk dat ik uiteindelijk nu 22mm mooier vind (haalt ook optisch wat gewicht van de kast).

@JackW bedoel je de wijzerplaat verhoudingen toevallig? De plaat is erg groot inderdaad. Zeker als je het compacte van de meeste duikers gewend bent. Dat heb ik ook wel onder bepaalde hoeken. Maar de verhoudingen van de bb36 zouden op de bb41 resulteren in hele forse indexen denk ik.

Ik ben 100% content met deze in ieder geval.

1 like


Prima keuze

20 likes

Dat bedoel ik ja, maar dat kwam puur door gewenning. Wat ik al zei: zowel de 41 als de 36 is een heel goeie keus als allrounder.

2 likes

Verveling, dus wat foto’s van de BB Red met kleine roos.

10 likes

Goedemorgen, kan ik met mijn NA ook hier eens posten :slight_smile:

24 likes

Belangrijker vraag: hoe weet je nou welke tandenborstel de jouwe is?? Er staan twee dezelfde blauwe tandenborstels… :scream:

2 likes

1 ik ben kleurenblind… dus verdeling is lastig.
2. Ik doe wel viezere dingen met m’n vriendin dus tandenborstels pak ik in het wilde weg :smile:

6 likes

Ah gadverdamme, smeerderd.

Die 41 staat je inderdaad beter dan een 36 zou staan :ok_hand:

1 like
13 likes

Ja!
Opgemeten… was toevallig bij een zeker warenhuis… gelijk ff een meetlint meegenomen.

18.8cm dus aardig gemiddelid polsje volgens mij.

Haha dat zijn flinke klauwen hoor!

Ik ben weer eens op jacht en ik heb nu dit model op de korrel.
Een tudor Monte Carlo uit 1980.
Wat is jullie mening?

7 likes

Ik zelf , vind hem te grof .
Maar als jij hem maar mooi vind toch !!

1 like

Schitterend! Big block blijft naar mijn mening ondergewaardeerd!

2 likes

Ik moet nog een weekje wachten, maar vanaf 11 april ook om mijn pols. Wat een beauty.

1 like

Daarom vraag ik jullie mening, ik twijfel nog. Vooral of ik de kleurstelling wel mooi vind en ik moet wennen aan de stalen insert.