Tudor only!

vindt deze uitvoering persoonlijk iets mooier

https://www.worldoftime.de/en/tudor/monte.carlo-21276.html

2 likes

Ik ook.

1 like

Ik vind hem geweldig. Maar ik ben dan ook een Big Block aficionado… Hoe mooi ik hem vind hangt ook af van de staat (komt 'ie in full set?) en van de prijs. Sommige van deze uitvoeringen gaan tegenwoordig echt voor teveel $$$ rond. Voor hoeveel zou jij deze kunnen bemachtigen?

Cheers, Otto

1 like

Hij komt met de originele garantie papieren .
De prijs is 9750 euro.

klopt

Deze uitvoering is al wat gestegen maar nog niet zo ontploft als zijn vooorgangers. Gezien full set valt de prijs me niet tegen daar de “normale” big blocks in een setje ook al snel 6500-8000 euro opbrengen in een mooie staat.
Het blijft natuurlijk nog steeds een klap geld

Oeh. Ook al ben ik liefhebber: 10k voor deze uitvoering vind ik een klap geld. Zou mijn keus waarschijnlijk niet zijn…

Maar wat wel dan? Mss een fraaie combo van een bijna vintage 791*0 in full set en een nieuwe Black Bay 39mm. Daarmee ben je dan van alle markten thuis.

Tja, verleidingen en keuzes… :crazy_face:

By the way: bevallen de SEL op de 79220R je nog steeds goed? Geen last van corrosie oid?

Cheers

1 like

Paar weken in bezit en erg tevreden over deze Pelagos!

26 likes

Uuuuuuuh, antwoord bij de verkeerde post. Ik heb een BB S&G besteld.

1 like

Heeft eventjes geduurd maar nu eindelijk aan de Tudor.

33 likes

Dit setje kunnen bemachtigen, leuk voor de tudor fans.

8 likes

En wat is het precies?

1 like

Een ries case/hoesje, voor je klokjes

1 like

Gisteren opgehaald bij Timepiecebank in Antwerpen. Heel erg blij mee!

21 likes

10 likes

Super mooie aanwinst. Staat ook erg hoog op mijn verlanglijst.
Ik heb ze wel eens benaderd (Timepiecebank) ze vertelde me geen echte verkooplocatie te hebben. Hoe ben je ontvangen door deze winkel/verkoper?

Prima service. Ze hebben geen echte winkel, maar wel een kantoor midden in de diamanten buurt in Antwerpen. Wanneer je een horloge besteld kun je het verzekerd toe laten sturen of zelf op gaan halen in Antwerpen. Er is geen mogelijkheid om horloges vooraf te bezichtigen omdat het een internet handel is. Wel zeer tevreden over prijs, service en afhandeling.

2 likes

Tudor van m.n dochter

11 likes

Schitterend horloge! Ik zoek nog een met donkere wijzerplaat (denk ik) :stuck_out_tongue:

1 like

7 likes