Tudor only!

Terug op de fabric strap! Zit toch wel lekker hoor.

10 likes

De big blocks doen al 6.2k :roll_eyes:

https://uhrforum.de/tudor-oysterdate-big-block-79160-a-t350513

1 like

en of, zaligheidje dan

1 like

Hij is wel mooi :ok_hand:

Maar 6.2K :sleeping:

1 like

Mijne heb ik zonder papieren al voor bijna 5k verkocht. Zijn dus inderdaad realischtische bedragen tegenwoordig.

1 like

Ondanks het feit dat wij Tudors ontzettend mooie horloges vinden en met volle teugen liken, merk ik toch iets merkwaardigs op: in het blauwe gedeelte passeren regelmatig Tudors (waaronder ook deze van mij een tijdje geleden) die maar niet verkocht geraken.

Wie kommtā€™s? Waar ligt dit aan?
Laat maar komen die complot theorieƫn :laughing:

5 likes

Dat geldt niet alleen voor Tudors hoor. Rolex verkoopt als een dolle, voor de goede modellen.
Maar mijn ervaring is dat de horlogemarkt een beetje tegenvalt de laatste maanden. Ik heb onder andere een Planet Ocean, Speedmaster en recent de North Flag verkocht.
Er is niet snel een goede prijs te krijgen en mensen lowballen of willen iets niet courants inruilen.

Valt me erg tegen.

4 likes

Heel herkenbaarā€¦ Was met mijn Oris en mijn IWC ook zo, gelukkig dan uiteindelijk nog voor elk een goeie koper gevonden, maar het is alleszins niet vanzelfsprekend (meer).
Het vakantiegeld moet nog binnenkomen hƩ :smile:

3 likes

Ik heb bij Ramon overigens een Black Bay blue met drie banden gekocht. Die is nog naar mij onderweg. Ik vind het een keurige prijs voor een nieuw model (wel tweedehands) BB. En deze heeft ook bij hem al enige tijd te koop gestaan.
Dat wordt nog wat als ik die weer doorflipper om uiteindelijk de BB GMT te kunnen kopenā€¦,

3 likes

Das een hele mooieā€¦ proficiat Robin :+1:

2 likes

Valt best mee, staat net 2 week te koop bij Ramon. Is van mij geweest namelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Toch vind ik twee weken best lang voor deze set en voor die prijsā€¦

Ja klopt! Is een hele mooi set en inderdaad als nieuw. Ik heb hem ingeruild op een blauwe omega smc. Die past net wat beter op mijn pols

2 likes

Mooie keuze! :slight_smile: iets te dik voor mij naar mijn smaak, anders was ie er ook allang geweest.

1 like

De BBā€™s heritage met nieuwe uurwerk zijn grijs nieuw in Nederland te koop voor ā‚¬2850,- , met leren band voor ā‚¬2650,- .
Dan worden de verschillen klein en koopt men nieuw ?!

2 likes

Waarom? 1000 minder en je hebt een binnenwerk dat zijn kwaliteit al heeft bewezen. En een paar mm minder dik is wat draagcomfort imho verbetertā€¦? Ach de gustibus et coloribusā€¦ :slight_smile:

1 like

In dit geval ā‚¬650,- minder en uit 2014 , of vergis ik me ?

Neen hoor. Mijn prijs was 1850 dus 800ā‚¬ minder.
(1000 klinkt stoerder) :grin:

Je hebt denk ik ook de pech dat er een nieuwe kleinere platte uitvoering aan zit te komen .
Met eigen uurwerk !
Voor een stoere 1000 minder , dus ā‚¬1650,- ga je hem wel verkopen denk ik .
Niet aan mij want ik heb net een nieuwe gekocht :wink:

Goh de nieuwe BMW 7 reeks 2020 er er ook aan te komen. Waarom wachten? :grin: