Tudor only!

Luister , jij verbaast je ergens over maar wil geen voor de hand liggende redenen horen .
Waarom vraag je dan hoe het toch komt dat je je horloge nog niet verkocht hebt :wink:

Als verkoper moet je natuurlijk wel kunnen argumenteren.
Je hebt wel gelijk hoor, wees gerust.

1 like

Radium alert ! :radioactive:ļø

12 likes

14 likes

Leuk horloge! Wel nog ā€œevenā€ originele wijzers scoren.

in my case = blut

1 like

I know, ik houd me aanbevolen, geen idee waar en welke!

1 like

Yeah Yeah

17 likes

Vandaag een mooie Black Bay 36 gekocht.

27 likes

Mooi! Waar heb je die gekocht?

2 likes

Ik heb het klokje gekocht bij https://www.dehorlogemeesters.nl
Deze jongens veilen kloken op bva etc, deze klok was niet afgenomen door een koper.

1 like

Veel plezier van je NA!

1 like

Erg mooiā€¦
Zat er ook even over te denken, is toen ā€œmaarā€ een Crafter bandje geworden voor de 41er!:hugs:
Is onderweg :

3 likes

Ooh gaaf, wat vind je vind je van die band? Ik heb ook een Black Bay red (eta), misschien is dat ook iets voor mij.

1 like

Band is erg heel erg Langā€¦ ik heb een redelijk dikke pols maar echt die band is lang

Ik heb ook een BB Red en moet eerlijk zeggen dat ik de zwarte Crafter er niet echt ideaal bij vind

1 like

Ik vond de CB ook geen topper. Lang, erg lang ā€¦ erg fors aan de lugs ook. Heb m gehad maar ook snel weer verkocht.

1 like

De Pelagos vandaag even om de pols gehadā€¦mijn eerste Tudor. Sjezus wat een machtig gave klok. :muscle: En wat draagt ie heerlijkā€¦ik was vergeten hoe licht en zacht titanium aanvoelt. En het glide lock systeem zorgt er voor dat de band ā€˜meeveertā€™ om de pols zodat ie altijd perfect zit. Wat een systeem.

Iā€™m very very impressed :scream::ok_hand: Doet het hart sneller kloppenā€¦

Helaas moest ik 'm weer inleveren bij de eigenaar :neutral_face: Mijn dank voor het uhm passen. :+1:

21 likes

Kopen, kopen, kopenšŸ˜Ž

2 likes

:sunglasses::see_no_evil: zit in het koppieā€¦jeweethet :+1:

2 likes